Conversatie tussen Fries en King_Eric

7 Profielboodschappen

  1. Ja, ik vind Oostende wel een leuke stad. Was ooit de 'Koninklijke badstad'. Nog vrij veel monumentale gebouwen daar van in de tijd van Leopold II. En gewoon ook een leuke stad om te bezoeken.
  2. He King, het wordt voor 99.99 % de Haan, bedankt voor uw advies.

    Oostende is dat ook een aanrader?
  3. Ik laat je weten welke bestemming we uitzoeken. bedankt King.
  4. Hey Fries,

    Gent is een echte studentenstad en heeft daardoor wel een leuker en beter uitgaansleven vind ik zelf. Brugge is een stuk toeristischer dan Gent. Maar als het om café's en kroegen (bruine kroegen en praatcafé's) gaat, ga je in Brugge ook wel genoeg vinden. Misschien wel iets duurder.
    Bij Brugge zelf is er geen vakantiepark. Het dichtste zit aan de kust in De Haan (een Sun Parks). Dat is wel een eindje rijden van de stad.
  5. Goedemorgen King, wij gaan elk jaar met 12 man weg, ik ben met een vriend dit jaar aan de beurt. We zijn het er over eens dat we Brugge of Gent gaan doen, en ik herinnerde me je slogan als Brugse expat in Gent. Mijn voorkeur zou uit gaan naar een Centerparcs achtig huisje vlakbij Brugge, mijn compagnon wil liever een airbnb huren in Gent. Het weekend zelf zal waarschijnlijk uit cafes en kroegen bestaan. Is er een mooi vakantiepark nabij Brugge?

    Thanks.
  6. Wel, hangt ervan af waar je op zoek naar bent.
  7. Hey king, ik organiseer ons jaarlijks uitje met vriendengroep. Heb 1 vraag Brugge of Gent ?
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7