Conversatie tussen Gladde Chevin en X

188 Profielboodschappen

Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
  1. Haha ja die generatie zou top zijn natuurlijk, maar denk dat er weinig bijval zal zijn.
  2. Heb ook wel btje spijt ofzo, maar andere kant ken ik al die gasten alleen van naam. Als ik denk aan Stam zie ik iemand voor me waar letterlijk niemand langs kon komen, dat romantische beeld is ook niet representatief denk ik. Volgende draft een generatie hoger zou leuk zijn.
  3. Volgende keer moet je verplicht weer meedoen.
  4. geeft niks, als we elkaar niet meer kunnen vlammen is het saai he, succes man
  5. Hahaha sorry broer

    Thanks maar ik hoef eigenlijk geen tips man, doe liever op eigen kracht. Heb sowieso een sicke database klaarstaan hehe.
  6. gwn tip bro, ik ben voor de jonge generatie ondanks je me pussy noemde.
  7. Staat op m'n lijstje, maar wat is er met hem?
  8. oh nee wil gwn zsm herstellen .
  9. Helaas klinkt het herkenbaar, iedereen heeft wel wat van zulke avonden in zijn leven. Goed om er van te leren natuurlijk, maar ik zou er niet te erg mee zitten man.
  10. Thanks bro. Is wel echt gek man, die gaten van die avond/nacht en hoe mijn gedrag was na die klap. Het is wel gevaarlijk geweest en ben half uur-uur later ontdekt door een andere bekende die ook terugkwam uit stad, ik zat blijkbaar op een bankje met een fiets in kreukels en wilde niet naar huis en wist ook niet waar ik was. Heb nog nooit hele gekke shit gedaan na 'n avond drinken dus dit is wel gelijk vrij genant, de hoeveelheid was ook echt absurd dus dat verklaard het nog wel, wodka drinken na veel wijn/bier is niet echt slim weet ik nu.. Gelukkig heb je nu carnaval waar ik sws niet van hou en weinig bijzondere evenementen, dus dan kan ik nu goed mn rust pakken.
Profielboodschappen 81 t/m 90 van 188
Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste