Conversatie tussen Einstein en Laird

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Dank je wel.
  2. Beetje laat, maar van harte met de nieuwe verrijking in je leven. Doet me goed om te lezen...
  3. Ik zeg keihard dat ze pedofilie is. En dat als ze met kinderen werkt of in aanraking komt een gevaar is. Het zij zelf handelend, het zij de andere kant opkijkend als ze er tegenaan loopt. Ik heb naar aanleiding van haar teksten printscreens gemaakt en aangifte gedaan in de hoop dat het voldoende is haar gangen na te gaan. Aan de hand van ip adres moet dat te doen zijn.
  4. We moeten niet te snel oordelen....misschien heeft ze d'r hoofd wel héél hard gestoten van de week. Komt wel wat wereldvreemd op me over allemaal....alles maar goedpraten, want 'O, ze kiezen er zelf niet voor....boehoe'
  5. Inderdaad, toch zonde dat het zo slapjes afliep met iemand waarvan ik toch echt een flinke impact verwachtte in de rest van de serie. Heb 't eigenlijk ook al een tijd niet meer gevolgd....zit nu in mijn Breaking Bad - fase.
  6. Ik begrijp het. Soms neem ik ook het risico omdat ik het waard vind. En je hebt gelijk natuurlijk.
  7. Ik kan hem denk ik wel lijden... Ik geef slechts mijn gevoel weer, dus ik merk het wel.
  8. Eens, kleine dingetjes vind ik niks maar dit is smullen vind ik.
  9. Ja, da's geen rommel. Vind het sowieso mooier als mooie dames gaan voor de grotere platen ipv her en der wat kleine dingen...
  10. Jaaaaah, doen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste