Conversatie tussen edodevries en Gladde Chevin

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Jij ook!
  2. Voornamelijk vanwege de voorliefde van mijn ouders. Schitterend land, makkelijk te bereiken en één van de fijnste landen voor een motorvakantie wat ik vaak met m'n pa heb gedaan. Helaas nu al een jaar of drie niet meer geweest, wordt weer tijd!
  3. Ja klopt zeker. Enige probleem met Maverick is dat het allemaal zo erg op elkaar lijkt door zijn stem, kan er niet urenlang naar luisteren. Maar wel een hele goede artiest
  4. Nou volgens mij lopen een aantal daar echt mee rond als ik het zo hoor
  5. Oh sorry ik lees je reputatiemelding nu pas (snap nog geen reet van t forum na bijna een jaar want ik weet niet eens wat dat eigenlijk inhoudt) maar je hebt natuurlijk gelijk. Kos was bagger en Djourou ook. Dat mag idd ook best gezegd worden.
  6. Haha jezus, wat een geluk heeft hij dan. Maarja, fijne wedstrijd dan!
  7. Gaat voor mij lastig, ik word al op de hoogte gehouden door een vriend die erbij is. Sfeer is geweldig zoals verwacht.
  8. Ik denk dat ik nu maar probeer om niet in de verleiding te komen om de uitslag te checken en de samenvatting ga kijken. Maarja, uhm.. Graag gedaan voor niets eigenlijk, haha.
  9. Inderdaad ik ben ook al een tijdje aan het zoeken geweest, niks gevonden. Dan maar Sky Sports news ophebben en hopen op een beetje coverage. Bedankt anyway.
  10. Aan mij heb je niks. Alle sites die ik gebruik voor streams vinden het kennelijk niet interessant genoeg om één van de mooiste wedstrijden die er zijn uit te zenden
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste