Conversatie tussen *NERAZZURRI* en LFCMokum

25 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Dit brei je niet meer recht.
  2. Thanks, maar ik heb zo'n aversie tegen streamen gekregen dat ik Netflix maar heb aangeslingerd. Succes.
  3. I'm fucked if I know. We liepen de stadspoort in toen we uit Leidschendam kwamen. Aldaar ging de ouzo open en veel meer weet ik niet. Ineens zaten we in een trein terug. Enige is dat een politiepaard en een marginaal mij allebei toegetakeld hebben en dat we ontzettend veel mensen hebben moeten wegduwen voordat we ergens konden ademen.


  4. Ja, Leiden heeft een zeer diverse schare bewoners. Dat maakt het ook wel weer leuk. Ik ben in ieder geval blij dat ik het weer overleefd heb, het alcoholoverschot. Waar ben je zoal geweest?
  5. Niets teveel gezegd. Ontzettend leuk, ontzettend gezellig maar ook enkele lieden die niet helemaal voor Einstein in de wieg gelegd zijn.
  6. Thanks. We gaan met een Leidse, dus ik denk dat zij de Leidse 'regels' in dat aspect wel kent.
  7. Je moet je wel bedenken dat als je letterlijk 'de nacht' in wil, dat je dan een probleem hebt als je voor 1 uur (dacht ik op 2 oktober) nergens binnen bent. Dan sluiten overal de deuren namelijk.

    Leiden is geen Amsterdam, wat dat betreft Na 12/1 uur stopt overal de herrie buiten en zul je dus een tent in moeten.
  8. Je moet je wel bedenken dat als je letterlijk 'de nacht' in wil, dat je dan een probleem hebt als je voor 1 uur (dacht ik op 2 oktober) nergens binnen bent. Dan sluiten overal de deuren namelijk.

    Leiden is geen Amsterdam, wat dat betreft Na 12/1 uur stopt overal de herrie buiten en zul je dus een tent in moeten.
  9. Je moet je wel bedenken dat als je letterlijk 'de nacht' in wil, dat je dan een probleem hebt als je voor 1 uur (dacht ik op 2 oktober) nergens binnen bent. Dan sluiten overal de deuren namelijk.

    Leiden is geen Amsterdam, wat dat betreft Na 12/1 uur stopt overal de herrie buiten en zul je dus een tent in moeten.
  10. Maar dus ook mensen met een IQ van >120 en een voorliefde voor Inter . Nee, maar dan ben ik woensdagnacht vermoedelijk in Leiden.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 25
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste