Conversatie tussen King_Eric en LFCMokum

132 Profielboodschappen

Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Belangrijke nuance - doch van wat ik begrepen heb werkt zoiets als een paraplu. Zolang er één of twee gekke hipsters in een hele wijk de prikjes voor hun kids weigeren, is het gevaar voor een uitbraak miniem.

    Je zult vast weten(Vlamingen weten alles van Nederland, wat is dat?!) dat we in Nederland een streek dwars door 't land hebben lopen die de Bijbelgordel wordt genoemd. Dat is een soort diagonale streep waar eigenlijk al onze echt gekke christenen wonen. Het gevaar is daar groter omdat er veel mensen bijeen wonen die de prikken weigeren, heb ik altijd geleerd, of klopt dat niet?
  2. Ja, vandaar dat ik het ook zeg. Antwerpenaren klagen soms wat (maar niet echt gemeend) over het aantal Nederlanders in hun stad.
  3. Foto genomen na Frankrijk - Portugal. We mogen hopen.
  4. Gaaf wel. Gek dat die mensen wel in Belgisch Limburg zijn gevestigd maar nauwelijks in Nederlands Limburg. En wij hebben al amper fatsoenlijk eten
  5. Komt goed, ik ga hem aanschaffen! Merci
  6. Ik zit zelf ook nog maar in de eerste helft van het eerste boek, dus ik kan er nog niet echt een oordeel over geven. Maar haar vorige trilogie was echt goed, dus vandaar dat ik het toch meteen aanraad. Voorlopig loopt het alleszins boeiend. Het is ook een interessante periode, rond die onafhankelijkheidsstrijd. Voorlopig draait het verhaal helemaal rond Robert the Bruce. Ik vermoed dat William Wallace er ook nog wel een prominente rol in gaat spelen.
  7. Cheers voor die tip. Eerste deel staat voor tachtig pence op Amazon Kindle. Heb binnenkort een vrij lange busreis dus dat wil wel: merci!
  8. Oh, die had ik niet door
  9. Ik verwees natuurlijk naar The Invisible Hand. Er speelt overigens ook een Adam Smith bij Bournemouth.
  10. Excellent, thanks
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 132
Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste