Conversatie tussen LFCMokum en Gladde Chevin

163 Profielboodschappen

Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
  1. Hehe zit wat in, maar ik heb er eigenlijk nog wel plezier in hoor. Ook wel eens goed om met mensen in aanraking te komen die het niet standaard met je eens zijn.

    Al zijn sommige gevallen natuurlijk wel erg vermoeiend.
  2. Ja echt, when it rains it pours. Komt goed
  3. Daarom juist
  4. Ja snap ik man. Real en Viergever is ook wel té erg.
  5. Ja, maar wel voor de volle mep natuurlijk. Ons budget is wat beperkt en alle betaalbare websites voor zoiets zagen er niet zo betrouwbaar uit helaas.
  6. Zo heeeeeeeeel moeilijk is dat toch niet? Heb effe gekeken, het bestellen kan even duren maar die komen dat gewoon naar NL brengen als jij dat wil.
  7. Ik denk dat je gelijk hebt, maar Adidas is net wat makkelijker te bereiken natuurlijk. Moet uiteindelijk wel gaan lukken

    Hij is groot fan van Nick Viergever ('ja hij is zo matig, mooi toch man'). We wilden eigenlijk een Real Madrid shirt met Viergever kopen, maar dat was allemaal wat lastig. Dan maar een serieuzere variant.
  8. Zou hast denken dat die het ook wel doen, maar bij Ajax ben ik 99.9% zeker.
  9. Ah dat is eigenlijk best een goed idee, helemaal niet bij stilgestaan. Als ze het niet bij Adidas in het centrum doen pak ik ff de metro!
  10. Goed om in het achterhoofd te houden, mocht het er van komen
Profielboodschappen 31 t/m 40 van 163
Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste