Conversatie tussen Tredici en J-Roc

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha oke. Dat kan ik goed begrijpen.
  2. Ja, ik heb net zitten kijken en het is inderdaad niet goedkoop. No SP for me.
  3. Enige minpunt die me wel snel te binnenschiet: De kosten, SP is in verhouding duur. Gewoon westerse prijzen etc. In dat geval kan je wel kijken naar Koala Lumpur, dat was ook fantastisch imo. Vooral de lieve mensen en het goedkope eten overal (nog fantastisch ook).
  4. Naja, als je voor uitdaging gaat.

    Stel hoge eisen aan jezelf, is alleen maar een voordeel voor de toekomst. Volgens mij is onderwijs in SP van hoog niveau + iedereen spreekt vloeiend Engels.
  5. Ja, voor mijn studie. Ja, dat, maar ook dat ze fucking hoge eisen hebben enzo. Een beetje te veel discipline en motivatie naar mijn smaak.
  6. Singapore is wel een maatje groter. Heb je vorige posts niet gelezen dus heb geen idee wat je zoekt in de steden (iets voor je studie/stage wss).

    Wat wil je weten van Singapore, of welke vooroordelen heb je op dit moment? Dat het te streng is? Ja ik heb daar niet zoveel van meegekregen, Durian vrucht eten in de lift levert je wel een aardige prent op... en terecht, daar niet van (ranzige geur). Roken mag alleen op bepaalde staanplaatsen naast een daar voor behorende asbak op het trottoir, een zege voor de anti-rokers zoals ik.

    Ontzettend veilig (ook in de nachturen). We spraken een vrouw die zei dat ze zich nooit bedreigt voelt wanneer ze s'nachts in haar eentje door de stad loopt.
  7. Maar voor 6 maanden? En wat denk je van Seoul?
  8. Mooiste stad waar ik ooit ben geweest. En ik heb het geluk gehad dat ik al veel steden heb mogen bezoeken ver en dichtbij.

    Niks tipt aan SP, zelfs NYC niet.
  9. Ik weet niet man. Mijn beeld van Singapore is niet zo positief. Een beetje te streng.
  10. Thanks, Als je dan weer 1 terugwilt voor weer iemand die je kent dan kan dat weer via mij. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik krijg 3 invites van jou en geef weer die ene terug die ik van jouw kreeg. Als je dat wilt iig.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste