Conversatie tussen JoelReal en X

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Nja, paar weken...iets van 2 maanden. Maar inderdaad. Zat met benen gewoon ver onder m’n niveau. Deed te weinig squats, heb me er sinds een paar maanden flink op gefocust, met name ook de techniek. Ben nu echt veel sterker in m’n benen geworden omdat ik het serieuzer ben gaan nemen. De vooruitgang zal nu wel minder snel gaan gok ik.
  2. Hehe, ja nice toch. Packs openen is ook gewoon leuk. Als hij mij ook voor 100 euro wilt sponsoren dan graag. Zijn die 100k packs €20 per stuk joh? Damn. Ziekelijk duur. Om dan een fucking 82 Rugani ofzo te packen....pf
  3. Om je spelers zoveel mogelijk op 10 chem te krijgen.
  4. Helpen met wat? Ik vind m’n team echt nice en ben heel tevreden met de spelers die ik heb. Heb er zelfs teveel, waardoor speciale kaarten van Rooney, Pato, Sturridge, Martinez en Iniesta moeten banken. Naast spelers als Asensio en Isco, waar ik ook graag mee speel.
  5. Nee man, geen van allen. Meeste van die shit vind ik echt niks aan. Palace ronduit lelijk. Die witte Yeezy’s zijn wel nice, rest vind ik stukken minder.
  6. Bro, voor dat shirt moeten mensen hiero 5 jaar werken.

    Reden waarom ik dat heb onthouden is omdat Momus je steeds erop ging aanvallen.
  7. Klopt, heb dat shirt idd. Heeft wel indruk gemaakt zo te zien op dit forum...een shirt wat ik 5 jaar geleden kocht.
  8. Lekker man, jij was wel die guy die Givenchy met die rottweiler droeg hè. Haal jou altijd in de war met Burgtie, SergioRamos enzo.
  9. Hahaha, ik ga stuk. Ik draag geen high fashion kleding per se. Heb hier en daar wat shit, maar 95% van m’n kleding is basic zwart of witte kleding.
  10. Nee G. Maar had een zoekresultaat kunnen zijn. Jij was toch die Real guy die high-end kleding draagt/droeg?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste