Conversatie tussen Pazza-Inter en Gladde Chevin

26 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ja, heel erg zonde! Heb gelukkig nog twee keer bovenop dat ding mogen staan, één van mijn favoriete gebouwen in Europa.
  2. Daarom leek deze me juist wel leuk
  3. Haha ik zei ook nadrukkelijk dat ik hem niet kende

    Moet eigenlijk eens wat dieper in Nederlandse muziekgeschiedenis duiken, moet toch meer leuke shit zijn dan ik nu ken. Ken allerlei obscure scenes uit heel Europa, maar uit eigen land luister ik echt bijna alleen maar naar hiphop.

    En lekker toepasselijk filmpje, thanks! Vind dit eigenlijk best een leuk nummer
  4. Nee ik dacht dat je Doe Maar niet kende, en dat verbaasde me wel van iemand met goede algemene kennis en veel interesse in muziek. Dat het niet je ding is kan natuurlijk prima uiteraard. Heb wel nog deze voor je dan:
  5. Oh ja, Doe Maar ken ik wel hoor. Maar nooit echt naar geluisterd, vind het niet zulke interessante muziek. Sowieso weinig prominente Nederlandse artiesten die me aanspreken (buiten hiphop), kom nu zo snel eigenlijk alleen op Herman Brood.
  6. Ai sorry, had toen meteen moeten reageren. Maar klinkt wel als een geslaagde actie als alles vol is. Goed bezig man!
  7. Helaas alles al ingeleverd, locatie is ook vol. Maar thanks en veel beterschap!
  8. <3
  9. Ik herken Roemeens normaal gesproken wel... Maar had echt pech met de teksten die ik tegenkwam haha, dacht op een gegeven moment zelfs aan Malta.
  10. Hahhaah je moet 'm wel linken dus lijkt me sterk, maar zou een mooie verrassing zijn voor je
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 26
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste