Conversatie tussen PlayaBanboy en marcel013

47 Profielboodschappen

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
  1. Nog even gecheckt, we hebben zo te lezen geluk, stond me nog zoiets bij (betekent dat de weddenschap wel op 1,00 gezet wordt): "Wedstrijd"-weddenschappen zijn gebaseerd op het algemene principe van voortgang in of winst van een toernooi, afhankelijk van naar welke fase van de competitie de wedstrijd verwijst. De speler/het team dat doorgaat naar de volgende ronde of het toernooi wint, wordt geacht de winnaar te zijn van de weddenschap, ongeacht de duur van de wedstrijd, opgaves, diskwalificaties, enz. Deze weddenschappen zijn geldig wanneer er minimaal één set wordt voltooid.
  2. Pure pech. Maria gaat door haar enkel en lijkt iets af te scheuren. Weg combo. Ging nog gelijk op in de eerste set.
  3. Ja heb er zelf nu 5E op gezet. Ik zeg niet dat met 100 procent zekerheid dat ie gaat slagen, maar ik zie ze alle vier wel als favoriet in hun pot. Denk dat de pot van Maria nog het meest riskant is.
  4. Troicki, Tipsarevic 2-0 in sets (beiden ATP Kuala Lumpur), Radwanska en Sharapova ( beiden WTA Tokyo). Vind ik een mooie combo met quotering van 6,54.
  5. Mooi man, ik zou persoonlijk ook op Malaga inzetten. Kwalitatief toch een stuk sterker dan Zaragoza.
  6. Je moet ergens met een imperium beginnen
  7. Neuj, hooguit een paar honderd euro per jaar. Soms sleep ik 200 naar m'n Moneybookers account, kan ik anderhalf week later het weer terugzetten omdat ik weer broke ben Echt geen vetpot voor mij, maar dat hoeft ook niet. Speel voornamelijk voor de extra spanning bij duels.
Profielboodschappen 41 t/m 47 van 47
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345