Conversatie tussen autofan en The Man

48 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ja, t zou inderdaad mooi zijn, laten we het hopen
  2. Valenciennes 1-2 Sochaux.
    Inmiddels al 14 wedstrijden ongeslagen, staan nu op plek 4.
    Hopelijk blijven ze bovenin meedraaien!
  3. Het is gewoon heel jammer maar ik heb wel vertrouwen in aankomend seizoen. Ze hadden de laatste wedstrijd goed moeten spelen maar het liep niet Maar ja, wie weet worden we kampioen
  4. Toen ik zag dat ik een ongelezen profielboodschap had wist ik meteen van wie die was en waar die over ging.
    Ik had het bericht zelf namelijk ook al gelezen.

    Maar slecht nieuws inderdaad, ik blijf erbij dat de degradatie onnodig was.
    Zie nu nog maar eens terug te komen, ben bang dat dat wel eens lang kan gaan duren...
    Maar mijn steun hebben ze voor komend seizoen!
  5. Racing Lens speelt komend seizoen toch in de hoogste divisie van Frankrijk. De promovendus werd vanwege ontbrekende miljoenen aanvankelijk geweerd uit de Ligue 1, maar de Franse voetbalbond FFF heeft besloten dat de club uit Pas-de-Calais gewoon mag meedoen, al moet Lens van de FFF wel een salarisplafond instellen en/of de transferuitgaven flink terugschroeven.

  6. Ik snap er ook geen snars van, moet zegge dat de berichtgeving erover ook erg onduidelijk is. Ik hoop voor ons op een goede afloop maar t zal wel weet niet
  7. Maar dat lijkt me wel raar want dan zou Sochaux in de Ligue 2 spelen en Lens in de Ligue 1 en dan zou dat opeens omgedraaid gaan worden.
    Het lijkt me toch praktisch niet mogelijk, beslissing moet genomen worden voor het begin van de competitie.
  8. Ik had het bericht bijna gemist toen ik het nieuws aan het lezen was, want had vanaf drie uur niks meer gelezen. Maar ik zag die titel en begon al te glimlachen. Nog niet definitief nee, maar waarschijnlijk wordt de beslissing pas genomen als de competitie al bezig is. Zou inderdaad nog een mooie beloning zijn ja
  9. Ik had het al begrepen ja.
    Dat zou mooi zijn, al moeten we niet te hard van stapel lopen.
    Lens gaat nog in beroep tegen de beslissing dus er is nog niks definitief.
    Het was echt een rotseizoen vorig jaar in meerdere opzichten dus dit zou dan wel een lichtpuntje zijn.
    Na zo'n comeback verdien je het om in de Ligue 1 te voetballen!
  10. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=219586

    Lees het

    Zie je het?

    Ik ben freaking blij als dit waar is
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 48
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste