Conversatie tussen *NERAZZURRI* en Gladde Chevin

30 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Interlaken? Probeer je me nu je clubvoorkeur aan te smeren?

    Nee maar bedankt man, ik zal er zeker naar kijken vanavond met de rest
  2. Dan is Interlaken, wat Lloro noemde, zeker een optie. Ligt er vlak onder en met het treintje ben je zo in Grindelwald/Wengen. Interlaken is meer een stadje, dus meer kans op Airbnb. Succes!
  3. Thanks voor de tip! Ziet er zeker goed uit, maar wel aan de dure kant man. Airbnb is echt de helft van de prijs ofzo, dus ik denk dat we daarvoor gaan. Op basis daarvan kijken we ook een beetje naar gebieden, niemand van ons is verder bekend in Zwitserland. Als er maar een kabelbaan en een meer enigszins in de buurt liggen. Ga die regio van jou echter zeker in m'n achterhoofd houden!
  4. Als je een chaletje zoekt. Hier hebben wij een paar keer gezeten in Grindelwald:

    http://appartementgrindelwald.nl/

    Kan je met 5-6 man in gok ik. Auto er onder, stationnetje op loopafstand. Centrumpje is een klein stukje lopen maar dat is geen issue gok ik.
    Wengen is qua dorpje mooier maar ook autovrij. Kan je wel met de trein komen. Sowieso is alles daar met treintjes top.
    Het gebied is waanzinnig mooi en er is genoeg te zien. Ben er vaak geweest en het verveelt nooit, zomer of winter. Wij gaan lente 2021 weer.

    Als je meer wil weten weet je me te vinden.
  5. Thanks man.
  6. Mensen zitten met hun hoofd in hun aars.
  7. Wajow ik dacht dat die al lang was gekozen
  8. Dat stelt me gerust. Nou ja...
  9. Hahahah tegenwoordig is dat echt alleen Soma, verder is iedereen sceptisch. Het lijkt eigenlijk best wel op het Intertopic van de afgelopen jaren.
  10. Ja wag effe, in het Arsenaltopic gaan zinnige mensen soms hele onzinnige dingen roepen. Je weet het niet..
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 30
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste