Conversatie tussen DMF en Pizzakoerier

7 Profielboodschappen

  1. Thnx chef! Ik geniet in ieder geval erg van de game en zal die modus zeker eens checken. Keertje potje online spelen
  2. Zeker waar. Bij FIFA draait het toch meer om snelheid, de welbekende combinatie tussen twee spelers en tot slot de hoge steekbal. Je ziet de 'overstappers' van FIFA naar PES diezelfde tactiek ook hanteren, maar dat werkt simpelweg niet.
    Dribbelen is ook echt afhankelijk van de speler zelf. Ik speel vooral de myClub modus, een soort variant op FIFA's FUT, waar je begint met een stel prutsers die echt niet kunnen dribbelen. Al snel kreeg ik Götze in mijn team, en dat speelt echt zoveel anders. Wendbaar, technisch en zo lichtvoetig. Ik gebruik vaak de combinatie tussen de sprintknop loslaten en dan met L1 of L2 (met L2 krijg je een pijltje) de bal kort bij je houden, dan korte en snelle acties maken en daarna wegsprinten.
    Voorzetten vind ik wel fijn. Je moet een beetje experimenteren, met L1 + voorzetknop kun je een heerlijke vroege voorzet geven en met L1+R2+voorzetknop een heel hoge vroege voorzet. Kun je tegenstanders echt mee verrassen als je een lange spits hebt. Ofwel door direct te koppen of door 'm terug te leggen richting tweede lijn. Voorzetten vanaf de achterlijn voelen soms wat raar ja. Ik kap vaak de bal terug en geef 'm dan voor, werkt voor mijn gevoel beter.

    Spelers wegsturen weet ik niet uit mijn hoofd, terwijl ik die handeling wel veel gebruik. Vooral in vorige delen, in deel 15 vind ik de steekbal lastiger om uit te voeren en maak ik vooral acties aan de bal. Volgens mij moet je je rechterpookje indrukken in combinatie met L1 maar dat zeg ik uit mijn hoofd.
  3. Ik ben nog niet zo extreem goed in PES als ik ooit was, of dat ik in FIFA was, maar het speelt echt heerlijk man. Ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt. Dat extreme rushen met Ronaldo is zo kut voetballen, terwijl in PES de echte spelmakers mijns inziens een groter verschil maken. Als ik met Pirlo speel bij Italië en dan zijn karakteristieke pass kan geven... Man. Dat is heerlijk. Twee minpuntjes wel: ik vind het dribbelen echt een stuk lastiger (maar dat ligt aan mijn skills denk ik) en de bal zweeft wel een beetje. Vind het moeilijk om die soms in te schatten. Oja, en voorzetten zijn kut.

    Weet jij toevallig hoe je spelers de diepte in kan sturen?
  4. Thankssssssssssssssssssssss
  5. Is geregeld chef.
  6. Hi DMF, dushi; zojuist een topic aangemaakt, maar toch niet tevreden over de titel. Zou jij de titel 'Jouw team van de week.' aan kunnen passen naar ' Jouw Serie A team van de week'? Thanks alvast.
  7. DMF! het Fifatoernooi gaat van start! Schrijf je snel nog in
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7