Conversatie tussen King_Eric en Gladde Chevin

80 Profielboodschappen

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
  1. Oh ja serieus? Dat had ik dan weer niet verwacht, ook omdat ik hier sowieso nergens metal heb gehoord.
  2. En de meeste mensen kennen ze ook wel. Of toch zeker de frontman, die zat ook in de plaatselijke Idols of The Voice of zo als jurylid. Maar de meningen over hem zijn verdeeld, om het zacht uit te drukken
  3. Haha, hangt er maar vanaf bij welk volk je rondhangt. Ze zijn echt wel populairder dan je zou verwachten daar. Met hun vorige album hebben ze de top van de album charts bereikt, wat gewoon bizar is gezien het genre. In andere landen kom je die charts zelfs niet in als black metal band.
  4. Betwijfel of ik er erg populair mee zal worden
  5. Haha, je moet eens een concert van hen bijwonen

    Nu ja, heb je weer wat te vertellen tegen je Poolse vrienden nu je de grootste en meest succesvolle Poolse band hebt ontdekt
  6. Dit is gewoon eng
  7. Hahahaha ik doelde vooral op de nogal duistere clip

    Maar klopt helemaal. Ik ben nog steeds ook bij jongeren wel voorzichtig wat ik zeg, maar een Poolse vriend hier zei zelf ook al dat het in twintig jaar waarschijnlijk wel over zal zijn. Denk dat de globalisering daar inderdaad een grote rol in speelt, jongeren hier houden er ongeveer dezelfde levensstijl op na als 'wij'.
  8. Oh, en ga ik deze er nog tussen gooien. Hun beste track

  9. Beste black metal band van het moment maat. Dat is wat dat is

    Ja, ik kan me voorstellen dat zelfs in Polen de geesten langzaam gaan rijpen. Er zijn veel redenen om te verklaren waarom het daar zo lang zo sterk is gebleven, maar de belangrijkste waren waarschijnlijk Paus Johannes Paulus II en het feit dat het katholicisme een drijvende kracht was achter het protest tegen de USSR. Nu die weg zijn kan ik me voorstellen dat het bij de jongere generaties snel bergaf zal gaan. Zeker met alle mondiale invloeden er nu bij via internet e.d.
  10. Zo, wat is dat dan

    Maar je merkt wel dat religie voor de jongere generatie minder vanzelfsprekend is. Er is nu een zeer populaire film in de bioscoop (Kler) over de misstanden in de katholieke kerk, kan me niet voorstellen dat dat tien jaar geleden mogelijk was geweest. Moet 'm zelf ook nog even zien.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 80
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste