Conversatie tussen *NERAZZURRI* en Río

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Had gisteren of eergisteren hetzelfde gesprek met DonK en we kwamen op dezelfde conclusie uit.
  2. Klopt helaas. Met een Yakovlev bijvoorbeeld, die ook hele andere opinies had soms, leverde dat best interessante discussies op.
    Dit is negeerlijstwaardig eigenlijk.
  3. Het begint een beetje sneu te worden met 'm. Jammer, want zijn stellingnames kunnen best boeiende gesprekken opleveren, maar het is al tijden een knuppel in het hoenderhok werpen en dan wegrennen.
  4. Ja, ik kon je frustratie wel plaatsen.
  5. Had wel zoiets verwacht als dat ik van jou een bedankje zou krijgen en dat zo'n Laird, Momus en Maradona in de touwen zouden hangen.
    Voorspelbaar forumpje.
  6. Vd Werff is trouwens ook een aardige optie. Zit een meter of 30 verder dan Van Buren (na de brug).
  7. Dank overigens nog, nuttige tips.
  8. Hé. Als het lekker weer is denk ik dat het leukste is om rond het water bij het stadhuisplein te gaan zitten op een van de bootterrasjes (anders kun je het daar ergens binnen proberen, bijvoorbeeld bij de City Hall of Einstein) of bij Annie's verjaardag een klein stukje terug. Denk dat Van Buren ook wel oké is en dat zit letterlijk 100 meter van het station af (Stationsweg), maar da's nog niet echt binnenstad en daar hebben ze geen of amper terras. Voetbal kijken in Leiden is helemaal kut, maar bij Bad Habits (eind Haarlemmerstraat) zenden ze volgens mij nog steeds al het voetbal uit.

    Helaas is Leiden geen geweldige uitgaansstad. Veel plezier.
  9. Nera, heb jij als Leienaar misschien voor de meeting een speciaal idee voor een gezellig terras/café zonder veel opsmuk of hoge prijzen, beetje in de buurt van station en centrum, en/of een goede plek om daarna Ajax-PSV te kijken?
  10. Lul.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste