Conversatie tussen Sampdoria en Fries

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Dat kun je ook wel zien alleen al aan zijn loopwerk. Als de spits van Oerterp jonger was geweest had ik gezegd ga eens kijken.
  2. Heine Uuldriks speelt bij Hoogezand toch? Leuke spits voor de amateurs.
  3. Gister trouwens alderaardigst potje gezien in de 2e klasse Oerterp - Hoogezand. alle 2 ploegen met een goede spits. ik gok dat je ze beiden kent.
  4. Helaas, ben zelf met een sleepnet door de vijver geweest,alleen maar magere voorntjes en vieze karpers. Een mooie goudwinde zit er niet in momenteel.
  5. Ik dacht na een minuut of 5 dat het dubbele cijfers zou worden, ik kijk eigenlijk ook nooit, maar een maat van mij speelt in het 2e. Wel vermakelijke wedstrijd.
  6. Ik dacht na een minuut of 5 dat het dubbele cijfers zou worden, ik kijk eigenlijk ook nooit, maar een maat van mij speelt in het 2e. Wel vermakelijke wedstrijd.
  7. Ik ben daar betrokken ja, was er niet. Heb meer met de jeugd. Was wel een aanfluiting natuurlijk dat we verloren.
  8. Hey Sampdoria, was jij ook bij Oerterp-Lac te Drachten afg. zondag. Jij bent toch betrokken bij LAC?
  9. Ach zo vaak kom ik er ook niet. Jij woont ook dichter bij Groningen dan bij Leeuwarden volgens mij dus zo raar is dat niet.
  10. Tja maar ga binnenkort wel naar de Walrus dan, ze woont er niet zo ver vandaan, ten opzichte van mij dan. Ik was echt nog nooit in de binnenstad geweest, best wel triest eigenlijk.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste