Conversatie tussen Río en Fries

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Kut man, zie bij 4 een klaver 4 op een container staan, ik denk dat moet Celtic zijn.
  2. Ik denk omdat ik niet alle linksrijdende landen ken, bij deze had ik 2 opties uk of aus, nabij Sydney dus geluk dat het geen Perth is. Canada of de hoofdstad gegokt

    Je kennis nekt je
  3. Die ronde had ik ook op basis van 't landschap, meer punten zelfs, ik zag ook nog 't dorp, maar je pakte de leiding in ronde 1.
  4. Ja wauw, met zo'n bordje was ik misschien ook wel overtuigd geweest, ik was wel andere subtiele aanwijzingen tegengekomen maar dacht dat het spel niet zo dom was. Brexit heeft er niet eens mee te maken dus, ze waren überhaupt nooit EU.
  5. Jersey rugbyclub kwam ik tegen, nooit over brexit of wat dan ook nagedacht. Midden op het eiland de speld geplaatst.
  6. Die gekke eilandjes zijn zelfs nooit EU geweest.
  7. Snap ik maar alles ligt 'n beetje gevoelig de laatste tijd geloof ik, ik zie mensen voor minder bestraft worden.
  8. 'k Zou je reactie over Kufi even weghalen man.
  9. Dit is nog wel een interessant stukje leesvoer als je wilt weten waar al die corrupte schijnregimes vandaan komen die dus weigeren aan uitkeringen te doen.
    http://www.algeria-watch.org/en/arti..._democracy.htm
  10. Al Jazeera is wel fijn maar ik lees altijd liever.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste