Conversatie tussen giovinc0 en Pizzakoerier

6 Profielboodschappen

  1. sop://broker.sopcast.com:3912/151777
  2. yep werkt prima hierzo
  3. Geen punt. Heb je goed beeld?
  4. hey bedankt voor die streams en uitleg
  5. Torrentstream is ook mogelijk (nog mooier dan Sopcast), maar ik vind Sopcast al prima. Het nadeel aan Torrentstream is dat hij MIDDEN IN JE WEDSTRIJD nog even aan het bufferen is. Sopcast doet dat niet. Eenmaal geladen = live in de wedstrijd (1minuut achter loop je, dat wel).
  6. Heel simpel. Google even deze tekst: Italian Serie A Wiziwig. Je eerste link staat dan zoiets met schedules. Klik m aan. (als je dus een andere league wilt kijken, google dan Spanish Primera Division / Dutch Eredivisie). De reden dat ik niet naar de homepage van wiziwig.tv ga, is omdat de zoekfunctie naar competities absoluut ruk is. En je via deze manier direct op de wedstrijden komt die binnen een uur van start gaan (of van start zijn geweest). Klik in dit geval op Napoli - Inter en dan vooral op het knopje LIVE. Vervolgens zie je een zooi streams, zelf pak ik ALTIJD die van RUSGOAL (2700 KBPS). Werkt op Sopcast (weet niet of je sopcast hebt, anders moet je dat eerst installeren > google er gewoon naar). Klik dus je streampje aan, en hatsiekiedee.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6