Conversatie tussen Río en Gladde Chevin

86 Profielboodschappen

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Nou ja, het is een long shot omdat er ongetwijfeld kandidaten zullen zijn met veel meer ervaring dan ik. Maar niet geschoten is altijd mis

    Ik deel die twijfel overigens wel, denk dat je als beleidsmedewerker een veel prettiger privéleven hebt.
  2. Haha ja, verbaast me niks inderdaad dat je daar toch voor gaat. Is toch ook geen long shot man, 't zou me niet verbazen als je hier al stemmen voor ze hebt gewonnen zelfs. Succes i.i.g.
    Europarlementariër worden lijkt me een mooi streven ja, maar zoals gezegd, nog een lange weg te gaan. Ben er ook niet helemaal zeker van of ik wel een publiek figuur wil worden, precies ook vanwege dit soort dingen als een VZF waar je opeens mee gaat oppassen. Daar moet je wel klaar voor zijn natuurlijk.
  3. Ha, ik heb een sollicitatie lopen voor beleidsmedewerker bij Volt. Nogal een long shot, maar omdat de partij pretendeert "echte kansen" te geven aan jeugd was ik wel eens benieuwd of ik überhaupt op gesprek zou mogen komen.

    Maar inderdaad, zo'n functie lijkt een logische stap voor ons beiden. Met jouw specifieke kennis van recht en belastingen etc zou je ook een goede Europarlementariër zijn overigens.
  4. Maar ja ik denk dat we met onze profielen wel als beleidsmedewerker ofzo binnen kunnen (gaan) rollen bij een partij als we daarvoor zouden gaan. En vanuit daar kun je wel verder groeien. Niet te bescheiden doen hé.
  5. Het lijkt me zowel Europees als nationaal nogal lastig eigenlijk
  6. Dat wordt sowieso wel een inclusieve partij ja.
    Ik zie Frans Timmermans wel als een soort van mijn voorbeeld eigenlijk. Maar er is nog een lange weg te gaan. Europese politiek is ook wel moeilijker binnen te komen dan lokale of nationale politiek denk ik, en die zouden wel een opstapje kunnen zijn. Maar wat Europese politiek betreft heb jij al wel je eerste stappen gezet natuurlijk.
  7. Cultuur binnen veel partijen trekt mij ook niet echt aan, zou daarom ook liever op Europees niveau werken. Lekker uit de luwte.

    Maar de VZF-partij komt er nog wel op een dag.
  8. Dat zou episch zijn maar politieke partijen hebben we al meer dan genoeg.
    Merk ook eigenlijk dat we het 9 van de 10 keer wel redelijk eens zijn eigenlijk. Of meer. Maar ik vind mezelf nu nog iets te jong/wild om echt actief te worden, merk ook wel dat ik echt een paar jaar uit Nederland ben weggeweest.
  9. Haha thanks, dat idee heb ik bij jou ook hoor. Samen maar één partij beginnen dan?
  10. Ja, dat is waar, dat kan Momus wel volgens mij.
    Succes trouwens, denk dat je een positieve bijdrage zou leveren.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 86
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste