Conversatie tussen Kinggerrard en Gladde Chevin

14 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. Zijn in Nederland dan nog relatief groot hoor. Wel eens naar concerten geweest? Verkopen steevast wel zalen als Paradiso uit.

    Heb ze nog eens voor 100 man gezien op 40 meter van mijn huis, terwijl ze destijds misschien nog wel populairder waren dan nu. Was al naar hun concert in Haarlem geweest en zag opeens een briefje op het raam hangen "Sticky Fingers secret concert". Onaangekondigd dus, wat een geluk en wat een avond...
  2. Ah vet. Ja ik luister ook niet per se een genre, ik vind de ene artiest gewoon vet en de andere weer niet. Toevallig zijn er echter wel veel rappers daartussen
  3. Nope, eigenlijk precies zelfde dus blijkbaar. Ben nog niet zo lang geleden bv naar Death cab for cutie geweest in Tivoli. Fantastisch.
    Sticky Fingers, die moet ik eens wat meer gaan checken, ken em van naam wel maar nog niet van faam.
  4. Nee dat niet. Luister ook veel naar indie enzo. Sticky Fingers gaat bijvoorbeeld boven elke rapper in mijn ogen. Ongeveer de helft van wat ik luister is hiphop. Jij wel enkel hiphop?
Profielboodschappen 11 t/m 14 van 14
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12