Conversatie tussen Jack en Laird

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ik heb het ook voornamelijk over zakelijk en vast. Mobiel valt het gelukkig wel mee. Goed dat er wat aan gedaan wordt.
  2. Ja he. En vroeger met de vaste telefoon was t helemaal erg. Heb ook n zakelijke telefoon en daar heb je t nog steeds af en toe. Als ik wat nodig heb benader ik zelf wel iemand.
  3. Exact. Zo triest
  4. Nog wel de plannen maar toen natuurlijk niet gedacht dat ik weer n relatie zou hebben. Dat veranderd alles he.
  5. Geen probleem. Graag aanvaard. Ik begrijp het ook wel. Sorry ook van mijn kant.
  6. Ja he. 1 keer zelfs speciaal naar toe gereden, midden in de winter om een kat op te halen. Echt n geweldige plaats.
  7. Mag best nog n keer onder de aandacht gebracht worden.
  8. Idd, was ook meer een aanvulling dan een verbetering.
  9. Ach ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan he. En het is natuurlijk een verkapte manier van de aandacht trekken van een moderator.
  10. Zeker. Gelukkig kan ik nog regelmatig naar mn geliefde Brabant vluchten als t eventjes teveel wordt. Heb daar toch 35 jaar erg prettig gewoond. Ben vanwege mn vrouw hier terecht gekomen en heb geen seconde spijt maar dat was anders nooit gebeurd.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste