Conversatie tussen Juventino en kroef

6 Profielboodschappen

  1. Ja, vind ik ook. Heerlijke genre.
    Later wordt het verhaal boeiender vind ik, als ze eenmaal gevestigd zijn in Palermo. Eigenlijk zie je ook goed wat een smerige honden de maffia eigenlijk waren.
  2. Ik vond de eerste aflevering zeker niet saai. Had van mij zelfs nog wel wat langer over de jeugd mogen gaan eerlijk gezegd. Mooi/interessant vind ik ook dat de maffiosi het ook gewoon als hun werk zien. Riina zegt een paar keer: ik ben gewoon een hardwerkende arbeider. Ze zien zichzelf niet anders dan andere arbeiders (zegt Michael Corleone ook in de eerste film van de godfahter: mijn vader is niets anders dan elke politicus) Denk ik althans haha ik ga er misschien wat te ver op in.

    En het is ook mijn favoriete genre bij films. The Godfather films bijvoorbeeld zijn echt zó geweldig
  3. Leuk om te zien! Zelf vond ik de eerste aflevering het saaiste, vroeg me ook af of die gast die Toto Riina speelt geschikt was voor de rol, maar dat wordt later rechtgetrokken. Ben zelf geen filmkenner of zo, maar ik hou heel erg van maffiafilms die zich niet afspelen in de moderne tijd.
  4. Geweldige serie! Heb nu de eerste twee afleveringen af en vind het echt leuk. Tijd geleden nog wat dingen over dat onderwerp gelezen op internet en in boeken en wel leuk dat je dan wat namen kent die langs komen, sowieso Riina maar ook bijvoorbeeld zo'n Provenzano. Ook mooi die Italiaanse taal trouwens
  5. Ja zal ik doen. Ben m nu aan het downloaden , gelukkig staat ie erop met nl subs. Ben benieuwd
  6. Laat ff weten wat je ervan vind.
    Moest zelf ff door de eerste aflevering heen bijten, maar daarna is het een prima verhaal.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6