Conversatie tussen Mephisto en chuchu

15 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. aight aight, snap ik. En tijd is geld natuurlijk Toch bedankt voor je reactie!
  2. Ja ik vind het hartstikke leuk.
    Toen ik begon waarschuwde ze me inderdaad dat het moeilijk gevonden werd, maar moeilijk is zo subjectief joh. Ik vind het leuk en interessant dus gaat het prima. De hardcore econometrie vakken vind ik juist makkelijker dan de gewone economie vakken die over het algemeen makkelijk gevonden worden.
    Hoewel ik de studie leuk vind en ook prima straks mee aan de slag wil gaan in het bedrijfsleven betreur ik soms nog wel mijn keuze, voornamelijk omdat ik zoveel dingen niet gekozen heb. Scheikundige dingen, theoretische natuurkunde, biologische zaken maar ook geschiedenis, psychologie, antropologie of politieke mechanisme had ik graag uitgebreid willen bestuderen. Gelukkig met het internet en boeken lezen kan ik mijzelf autodidactisch scholen, enja de rest zal in een volgend leven moeten gebeuren
  3. Wow, dat is wel echt ineens heel iets anders inderdaad. Schijnt ook nog behoorlijk pittig te zijn. Bevalt het wel?
  4. Econometrie.
  5. Ik bedoel qua studie.
Profielboodschappen 11 t/m 15 van 15
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12