Conversatie tussen Momus en DonK

104 Profielboodschappen

Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
  1. Lijkt mij uitgesloten.
  2. Ik heb een oom met Down met Facebook. Ook hilarisch
  3. Ik heb al jaren een Toyota, nog nooit problemen gehad. Japanners zijn prima en vaak goed uitgerust ook.
    Voordeel van zo'n Outlander is dat ie ook een gewone tank heeft, waar ie op kan rijden. Als ik de keuze had, had ik die allang gehad!
  4. Eventueel een escape trouwens. Een collega van mij staat open om eventueel mijn huidige auto over te nemen, zodat ik dit jaar nog een nieuwe kan uitzoeken (hij komt vanwege km en leasecategorie zelf sowieso niet in aanmerking voor plug in hybrid). Nu moet ik me nog afvragen of ik het wel echt wil (bijna elke dag aan de laadpaal hangen, elektrisch rijden, Japanner)
  5. Mijn leven is druk, G. Studie, werk, hobby, alles.
    Maar zal eens kijken of ik er volgende week weer tijd voor heb...
  6. MomusMuntz! Ga dat spel weer eens spelen joh.
  7. Wat wel mooi is, is dat wij de chefkok / opleider van het voltallige keukenpersoneel van dat resort in Griekenland 'kennen'. In de wintermaanden is hij namelijk kok van het Griekse en Italiaanse restaurant tegenover ons (eigenaar is vriend van hem). Niet normaal hoe goed hij is.... sowieso eens navragen of hij een special price voor ons kan regelen op dat resort misschien.
  8. Ik had inderdaad ook mijn bedenkingen. Maar heb het aardig vergeleken en Egypte kwam er prijstechnisch ook nog eens wat voordeliger uit. Ik ga in oktober en boek last-minute. Heb gezien dat dat honderden Euri kan schelen. Nadeel is dat de keuze beperkter kan zijn, maar goed, dat is dan het ingecalculeerde risico.
  9. Ik zal vanavond en/of morgen toch ook Egypte eens in de zoektocht betrekken. Mogelijkheid tot goed en divers eten staat sowieso erg hoog op de lijst, evenals (kind)vriendelijk zandstrand nabij.
  10. Zijn er een aantal in Egypte die er echt heel goed uit zien. Ik ben aardig veeleisend, deze voldoet aan het totaalpakket: goed eten, huisrif, avondshows en goede ligging t.o.v. vliegveld.
    Sentido Oriental Dream lijkt ook een prima bestemming.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 104
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste