Conversatie tussen Kinggerrard en LFCMokum

8 Profielboodschappen

  1. Heb de kans nog niet gehad echt uitgebreid te spelen - vrees dat dat in de kerstvakantie misschien eens lukt. Maar de eerste indruk is goed. Ze hebben de mogelijkheden vergroot en versimpeld - training geven is nu echt leuk. Je kan iedere dag drie sessies plannen. Ben nog niet erg ver geraakt, maar ten opzichte van mijn laatste FM(17) is het beter.

    Zal op alle computers wel draaien denk ik. Ik heb een vrij nieuwe, dus als je machine wat ouder is zal het wellicht wat trager gaan(kan je verhelpen door graphics op lager niveau te zetten en minder landen toe te voegen).
  2. Ik ben ook geen gamer verder, maar Football Manager werkt met een platform dat Steam heet. Die code zal je wel per mail krijgen, die kan je in Steam invoeren en dan wordt 't spel geinstalleerd. Vrijdag is 't zover meen ik!
  3. Ah, dan zullen we wel hetzelfde vliegtuig terug hebben ja. Ben erg benieuwd, deze reis ben ik eigenlijk al 10 jaar aant plannen
  4. Wij vliegen 27-12 in de vroege avond uit Amsterdam, tevens op Manchester, maar wij moeten dan wel in één keer door om nog een beetje bijtijds in 'Pool te belanden. Het is alleen nog niet geboekt dus nog niet 100%. Terug hebben we dezelfde kist naar huis. Dusja, zo zal 't zijn.
  5. Nice! Wij zijn ook met 5 personen. We vliegen de 27e smorgens naar Manchester (nog nooit geweest) vanuit Brussel en blijven die dag daar tot savonds een keertje en gaan dan door naar Liverpool. De 30e vliegen we savonds weer terug.

    Dat word een live meeting dus.
  6. Sure! Het was ons er niet om te doen, maar als je met vijf man(gaan er nog drie) aan studenten die kant opgaat is de kerstvakantie wel de makkelijkste optie.
  7. Haha vertel mij wat! Goed om te horen dat je het zo goed hebt gehad. Met een week ofzo zit ik alweer in 't vliegtuig die kant op, Liverpool is magisch én verslavend
  8. Those who forget the past, have no future.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8