Conversatie tussen King_Eric en Harvey

106 Profielboodschappen

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
  1. Ik werk (in de zin dat ik een loon heb) als doctoraatsstudent aan de universiteit. 4 jaar onderzoek en op het eind (dit jaar) een thesis schrijven erover.
    Qua uren is dat allemaal nog zo strikt niet als bij de meeste 'echte' jobs. Ik kan dus gerust tijdens de week uitgaan en 's ochtends gewoon na tien uur toekomen op het werk. Zolang het geplande werk op het eind van de week gedaan is, is het allemaal goed. En is het eens een weekje minder is het ook goed.

    Zo kan ik nog altijd vaak doen waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. Ik ben nogal op die vrijheid gesteld eigenlijk en zie er dan ook een beetje tegenop om volgend jaar de echte arbeidsmarkt op te trekken. Al is 2x3jaar extra onderzoek aan de universiteit ook te doen. Maar dat is dan weer niet de beste carrièrezet, tenzij je voor de rest van je leven in het academische wereldje wil blijven zitten.

    Vandaag bijvoorbeeld zag ik dat het mooi weer was, en heb beslist om 's middags te vertrekken en de hele namiddag op de fiets door te brengen. Kan allemaal gewoon.
  2. Nee, ook nog zo'n detail dat nog geregeld moet worden tegen dan
  3. Nee, tuurlijk niet. Ze moeten iets zinnigs doen. Voetballen, een instrument spelen, weet ik wat.
    Maar ook die activiteiten vragen wel wat inspanning van de ouders vaak.

    Ben er ook nog lang niet aan toe hoor. Ik geniet nog te veel van mijn vrij onbezorgde semi-studentenleventje op dit moment
    Zal nog wel een tijdje duren vooraleer ik dat opgeef denk ik voor dergelijke verantwoordelijkheden.
  4. Ja, om trots op te zijn is het inderdaad allesbehalve. Maar goed, het algemeen belang gaat voor en ik vind de keuzes die Ferguson op dit vlak maakt wel goed. Ook al betekent het dan kutvoetbal in die groepsfase.
  5. Qua belang voor de stand in de groep is er natuurlijk een immens verschil tussen gelijke spelen en nederlagen. Net daarom dat United er op verplaatsing zo vaak op speelt.
  6. United doet het altijd enorm slecht in de groepsfase, zeker qua spel. Sowieso speelt Fergie zoveel mogelijk met B-teams, maar hij heeft ook een taktiek in Europa ontwikkeld, zeker in de uitwedstrijden, die nog georganiseerder en defensiever is dan hoe United de laatste twee jaar in de PL speelde.

    De resultaten zijn wel ok (slechts 1 nederlaag in 27 groepsfase wedstrijden) maar de wedstrijden zijn zelden om aan te zien. En er zitten een pak gelijke spelen tussen ook. Het zegt dan ook genoeg dat ik me van de laatste 3 jaar met moeite wedstrijden uit die groepsfases kan herinneren.
Profielboodschappen 101 t/m 106 van 106
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011