Conversatie tussen King_Eric en Harvey

106 Profielboodschappen

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
  1. Jaren terug alweer wat van gezien, aardig ongemakkelijk en pijnlijk.
  2. Ik zie net dat er een Nederlandse versie is van Foute Vrienden. Die al gezien? Is het wat?
  3. Ja, ik ook. En de film is ook met die nieuwe gast (die ik persoonlijk minder vind dan Steven Goegebeur). Maar ik zag onlangs toevallig dat de film uitgezonden werd en heb hem maar opgepakt. Het leuke aan de film is dat het zo'n lange opeenvolging van grappen is dat ik op een bepaald moment helemaal in een stuip lag en er niet meer uit geraakte. Bij losse afleveringen heb je dat toch iets minder omdat die snel afgelopen zijn.
  4. Hahaha damn, ik ben gestopt met kijken toen die nieuwe gast erbij kwam. Maar zal mss eens kijken alsnog, was echt genieten. Ik hou echt van Belgische tv haha.
  5. Ik weet niet of je hem al hebt gezien, maar er is een Foute Vrienden film blijkbaar. Ik zit hem hier te bekijken en lig plat van het lachen
  6. Ok, merci voor de tip. Ik heb momenteel één van Van Gils en Boss. Zeker die laatste heb ik eigenlijk teveel betaald. Al helemaal rekening houdende met hoe zelden ik een pak draag. Een goeie budget optie is dan welkom, als ik nog eens een ander kleur wil.
  7. Aah, het was meer dat Armani nooit de nieuwe Suitsupply zou worden, want dat zou een enorm groot compliment voor ze zijn. Armani is idd confectie troep, Suitsupply verkoopt budget pakket van hele degelijke kwaliteit met een vrij vlotte stijl. De constructie van de pakken is serieus stukken beter dan die van alle modehuizen, hun premium segment is al helemaal een geweldige kwaliteit voor wat je betaalt.

Mocht je ooit een nieuw pak nodig hebben, doe je zelf een lol en ga naar SuitSupply (zitten in Brussel), in het instap segment echt verreweg het beste en eigenlijk enige degelijke optie. Anders moet je al bijna dubbel gaan betalen om er fatsoenlijk bij te lopen (of voor lul te lopen in een Armani).
  8. Ik ken Suitsupply eigenlijk niet. Nooit iets van gedragen. Was dus geen dis naar hen toe

Maar Armani is tegenwoordig gewoon overpriced confectie waar iedereen mee lijkt rond te lopen. Idem ditto voor Louis Vuitton, Prada, etc.
  9. Ik denk dat het grammaticaal wel juist moet zijn. In ieder geval iets dat ik vaak gebruik, en met mij veel andere Vlamingen
  10. En ik vind die eenheidsworst in Nederland dan weer vaak niks

De meeste kustgemeenten in België (ook Knokke) zijn inderdaad wel triest wat betreft de bebouwing aan het strand of aan de dijk zelf, dat klopt. Alles is volgebouwd, vaak met lelijke en hoge flatgebouwen uit de jaren 60, 70 en 80.
Profielboodschappen 41 t/m 50 van 106
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste