Conversatie tussen somagunner en RaulVilla

19 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. Sorry bro zag net je reputatiebericht, gemist vanwege meerdere meldingen tegelijkertijd. Ramadan doe ik al heel lang sinds mijn 12e ofzo. Heb jaren gehad dat ik geen zin had maar de laatste jaren doe ik het uit mezelf. Ben niet echt heel religieus maar ramadan brengt mij wel meer rust in me en concentratie is soms erg lastig. Suikertekort doet veel met je .
    Wel interessant je bijdrage over Joegoslavië
  2. Dat is wel chill bro zo met matties, alleen is het altijd saaier ja. hopelijk is dit shit gauw voorbij zodat we met zijn allen weer zo kunnen chillen.
  3. Mee eens. Pires was mijn lievelingsspeler growing up omdat hij zo sierlijk was. Maar ik denk dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zaten. Vergelijkbare spelers ook, middenvelders vanaf de flank. Nedved was ook eng goed man. Maar inderdaad is nog tijd voor.
  4. Vind je? Nedved was zeker een goede speler maar ik vond hem geen niveau Pires, Pires was een stuk sierlijker. Maar dat ter zijde het is een speler die je in de latere rondes kiest dan in de eerste. Ken nog genoeg leuke namen.
  5. De beste inderdaad. Maar ik heb de nummer 2.
  6. Dat wel. Maar ik ben bang dat iedereen nog slechter uit de bus komt. Ben vooral benieuwd wie Peerk gaat picken, hij heeft Kante en dat is zo'n beetje de beste CDM of de beste.
  7. Dat klopt ja. Haha.
  8. Ohh. Dan Let ik wel beter op Modric. Verbaasd me ook niet. Op Modric zijn positie is het moeilijker voetballen dan tussen de verdediging zoals Kroos.
  9. Of niet... Er gaat een dag komen misschien dat Özil wel een hattrick maakt. Hij is onder Wenger flink verbeterd in de zestien.
Profielboodschappen 11 t/m 19 van 19
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12