Conversatie tussen Maradona10 en tjust

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. En die ziet hij maar wat graag naar die grafclub gaan, dus daar is zijn objectiviteit ook ver te zoeken. As usual.
  2. Maar zou je van Persie zijn missers nog steeds zo aanrekenen als Sneijder en Robben op aangeven van van Persie wel hadden gescoord (en NL dus met 2-1 had gewonnen)?

    Ik heb overigens het gevoel dat door deze hevige discussie de twee zelf minder gaan presteren. Van Persie prutst op ongekende wijze en Huntelaar is te over enthousiast. Beide zijn te geforceerd op zoek naar een goal en daardoor presteren ze denk ik minder. Vraag me dus ook wel af als de stelling van Chief klopt dat Huntelaar er zeker twee had gemaakt gisteren. Denk van niet. Maar goed het zou voor deze discussie veel schelen als Huntelaar woensdag in de basis speelt.
  3. Japan & Uruguay. Al is er bij Japan ook nog twijfel.
  4. Haha ik was sterk aan het twijfelen, maar dan zijn we het eens!
  5. Dan zijn we het eens!
  6. Spijtig genoeg wel, maar de fer heeft daarentegen vaak genoeg aangetoond het inzicht en de passing te missen voor die positie.
  7. Dat houd Bakkal bij ons alleen heel erg goed verborgen.
  8. Betere 10 ja. Fer is natuurlijk de betere controleur.
  9. Hij heeft ook gespeeld achterin, maar is naar voren geschoven, omdat hij achterin gewoon minder was dan de alternatieven en op het middenveld wel zijn drive kon benutten. Ik geloof best dat die jongen in de verdediging kan, maar op die positie is hij imo niet zo talentvol. Dan hebben we met Kongolo dus echt een speler die 2 klasses beter is. Zet Ake op het middenveld en je hebt wel een potentiële topper. Maar goed, we zullen het gaan zien. Ik geloof er niets van dat hij het gaat redden als verdediger. Tenminste niet op Premier League niveau. Ook bij oranje speelde Ake vanaf het middenveld.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste