Conversatie tussen edodevries en King_Eric

158 Profielboodschappen

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
  1. Ze zijn trouwens met twee vaste leden (twee broers). Origineel met drie maar de drummer is weg. Nu blijven enkel beide Wauters over.
  2. Het origineel ja. Die cover van Ryan al iets minder vind ik

    Maar ik had het vooral over haar eigen muziek, niet zozeer de Franse covers.
  3. Maar hij zal nooit toegeven dat het waar is
  4. Rooney was wel de enige die er nog een moer om gaf tijdens het laatste kwartier. Samen met Welbeck.
  5. Ja, dat is net wat me dan zo kwaad maakt. Dat een externe factor voor puntenverlies zorgt.
    Nu hebben ze het helemaal aan zichzelf te danken. En kwaad op het team ben ik eigenlijk zelden. Ben enkel kwaad op Evans momenteel.
    Ik zie het voor de rest ook helemaal niet zo somber in als sommigen blijkbaar. Wat een overdreven reacties overal.

    Uiteindelijk gaat het om 5 punten terwijl United al een veel zwaarder programma achter de rug heeft. City heeft voorlopig enkel nog maar indruk gemaakt tegen de kleintjes en een half uur op de counter tegen een United dat met 10 man nog altijd dom met z'n allen ten aanval trok. Alle echte uitdagingen die ze al hebben gehad hebben ze eigenlijk allesbehalve indrukwekkend afgewerkt.

    Het is dus zeker nog niet gespeeld of zo. City is niet zo sterk als deze score doet uitschijnen en voor United geldt hetzelfde. Gewoon vergeten en op naar de volgende. Uiteindelijk is 1-2 of 1-6 wat punten betreft net hetzelfde en dit kan misschien voor een serieuze wake up call zorgen bij een hoop spelers.
  6. Tja, dat wit heeft wel iets, maar ik prefereer toch zwart (in alles eigenlijk ).

    Ik heb heel simpele zwarte oortjes van Sony van 15 euro. Goed genoeg voor de 30 minuten per dag dat ik ze gebruik tijdens het fietsen naar mijn werk. Thuis heb ik heel goeie Sennheiser headphones, maar die zijn wat onhandig om mee te nemen onderweg.

    Geen super kwaliteit die van Sony, maar voor die prijs meer dan goed genoeg.

    Deze zijn het: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/...027/index.html
  7. De uitleg die je hier net gaf was letterlijk ad hominem argumenteren (http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem).

    Maar dat is niet wat hij hier in deze discussie doet. Mijn eerdere termen leken me toch wel gepast eigenlijk. Wat uit de hoogte doen.
  8. Ad hominem argumentatie (op de man spelen)?
Profielboodschappen 151 t/m 158 van 158
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516