Conversatie tussen DMF en DonK

326 Profielboodschappen

Pagina 1 van 33 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Nu had ik een vastloper, gaat lekker zo.
    Wil je een nieuw potje maken? Ik kom er weer aan.
  2. Ik connecte opnieuw maar toen stond ik in m'n eentje. Stuur je net een invite voor 9 holes game...
  3. Unexpected error... En nu?
  4. Leuk, tref ik je om 20.00 uur. Ik heb van het weekend 3 Match Play wedstrijdjes gedaan. Ging wel redelijk, alleen chippen en putten weer even inkomen. Kies jij de baan anders uit; Oakmont misschien wel leuk omdat we die vanaf donderdag ook op tv zien, maar St. Andrews of Kiawah wat makkelijker. Overigens is Pebble Beach ook toegevoegd. Heel erg mooie baan, maar behoorlijk moeilijk vanwege hoogteverschillen.
  5. Vanavond 20.00 uur doen? Ik heb het spel maanden geleden voor het laatst aangeraakt dus stel voor dat we niet te moeilijk beginnen.
  6. Vanavond of morgenavond? Als we uurtje of 20.00 doen valt het ook goed als je toch de match mee wil pakken.
  7. Ja! Goed plan. Wanneer heb jij tijd? Misschien een keer tijdens een wat op het oog minder EK potje?
  8. US Open (golf) start donderdag, en wordt deze keer op Oakmont CC gespeeld; die aardig moeilijke baan die ook in WGT van de partij is. Binnenkort weer eens een potje doen?
  9. Dikke kans dat het weer een pijnlijk avondje gaat worden, maar ja, het blijft toch je cluppie.
    Ik ben zelf maandag en woensdag goed beschikbaar, alleen volgende week woensdag ben ik rond die tijd hoogstwaarschijnlijk niet thuis... We houden contact. Moet sowieso eerst nog eens even oefenen.
  10. Verdorie! Ik kan je ook nu alvast de uitslag meedelen, dan hoef je niet te kijken

    Ik kan eigenlijk alleen op woensdagen (of komt me in ieder geval het beste uit).
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 326
Pagina 1 van 33 12311 ... LaatsteLaatste