Conversatie tussen Corini en smitsie14

2 Profielboodschappen

  1. Smitsie,

    Beetje late reactie, ik ben de laatste tijd niet veel op vzf vanwege een overvolle agenda. Ik zou de kaarten online proberen te regelen, kan als het goed is ook via de site van Palermo (biglietti; die verwijzen je dan als het goed is door naar een andere site). Mocht dat niet lukken dan kan je altijd nog een keer contact opnemen met de club (is Palermo, soms moet je er even achter aan zitten). Ik zou er niet op gokken dat je op de wedstrijddag nog aan kaarten voor de curva komt, ondanks dat ik het zeker niet uitsluit.

    Succes!
  2. Corini,

    Het is rond. We gaan met 4 man dit jaar naar Palermo - Catania op 24 November. Aan kaarten in het stadion kunnen we zoiezo komen (Tenminste het is in mijn ogen niet altijd uitverkocht ). Echter willen we op de Curva Nord zitten om de sfeer die avond mee te maken. We komen pas s'middags op de 24ste aan om half 1 en de wedstrijd is om kwart voor 9. Ik denk dat er dan al een kans bestaat dat het uitverkocht is. Heb jij enig idee hoe we eerder toch aan kaartjes kunnen komen voor de curva nord ? Ik heb overigens ook Palermo zelf gemailt of er misschien iets mogelijk is maar heb nog niks terug gehad.

    Alvast bedankt

    Stefan
Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2