Conversatie tussen King_Eric en LFCMokum

132 Profielboodschappen

Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
  1. Hi, dit weekend neem ik m'n broertje per verrassing mee naar Brugge. Heb jij toevallig die ene geweldige stadstour nog eens voor me? Die is in de strijd verloren gegaan de vorige keer..
  2. Wij zijn Nederlanders. Wij weten veel beter dan die kikkervreters waar we dat streepje zetten. Zie ook vanaf 4:38.

  3. In Nederland en België zijn er wel 'forfaitaire' kaartprijzen, misschien dat je daar als student ook aanspraak maakt op van alles.
  4. Het is daar vrij duur inderdaad. Toen wij er waren, in 2002, was een treinticket al een keer of 4 duurder dan in België. Weet niet hoe het verder geëvolueerd is, maar het zal wel nog altijd een bom geld kosten.
  5. Haha ja, Edinburgh is ook gaaf. Een schoolvriend van me zit er ook, dus dat is ook wel een aanleiding om 'ns langs te gaan. Moet alleen even iets voor het OV regelen, want dat is anders een duur grapje.
  6. Ok, voor het voetbal kan je wel een uitzondering maken uiteraard.

    Met de trein is het trouwens maar een uurtje of twee naar Edinburgh uit Ayr. Valt dus wel mee ook.
  7. Dank. Heb die meer gehoord, maar helaas wil de geografie dat Glasgow gewoon makkelijker bereikbaar is. En ze hebben Celtic...
  8. Als ik je een tip mag geven, blijf ten allen tijde weg uit Glasgow en ga af en toe eens in Edinburgh langs. Heerlijke stad.
  9. Dank u, dank u
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 132
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste