Conversatie tussen Yakovlev en Frank_LFC

3 Profielboodschappen

  1. De Polar M600 is eigenlijk meer een Smartwatch met hardloop functies dan andersom.

    - Polar heeft met de M400 een uitstekende sporthorloge, hij is wel al een aantal jaar oud, maar nog altijd een favoriet voor veel renners. Je hartslag meten zal wel met een externe hardmeter moeten gebeuren.
    - Garmin heeft een hele rits aan goede hardloophorloges. Zelf heb ik de FR235 (met hartmeetsensor in de horloge zelf). Ik vind het wel een stijlvol horloge, maar is misschien wel een tikkeltje duur voor je (300 euro). Garmin heeft onlangs ook de FR35 uitgebracht, een stuk goedkoper met bijna dezelfde functies incluis de optische hartslagsensor. Je hebt ook nog de echte budget modellen (FR10/15/20). Die opzich ook best prima.
    Suunto heeft ook leuk spul, maar nog nooit gebruikt. TomTom vind ik niks. Ik vind ze ook niet geschikt om in het dagelijks leven ook te gebruiken. De oudere modellen zijn wel goedkoop te krijgen.

    Sporthorlgoes zijn zo veel chiller dan een telefoon meenemen.
  2. De nieuwe Polar M600 is wel mooi speelgoed, maar wel behoorlijk aan de prijs. Iets wat iets goedkoper is en waar je qua kwaliteit niet al te veel op inlevert zou beter zijn denk ik.
  3. Eens kijken of ik er een essay over kan vinden die ik er ooit over geschreven heb.
Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3