Conversatie tussen Almogaver en Thom Yorke

90 Profielboodschappen

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
  1. Haha, ja, helemaal geïntegreerd... ik zat weer tussen de Catalanen.

    Mijn arsenaal aan scheldwoorden is trouwens zeer rijk
  2. Jaja. Maart komt ze hierheen.
  3. Je chicota opzoeken?
  4. Nee. Ben vanaf 25 januari weer in Nederland... Denk dat ik juni weer een keertje naar BCN afreis.
  5. 2 t/m 5 feb
    Ben jij daar dan ook?
  6. Hehe, dat hebben we ooit in de plaatselijke penya meegemaakt. Zat er een heel klein groepje madridistas. Was de 2-6.
    Was prachtig om bij de 1-1 dubbel zo hard te juichen naar hun toe. Waren volgens mij bij de 2-4 ook vertrokken.*

    Ach, vloeiend wil ik het niet noemen. Daarvoor spreek ik het niet genoeg. Maar meestal is het zo dat ik na twee weken Catalonie weer praat zoals ik moet praten.
    In het begin wil het altijd even stokken. Daarbij ken ik de regels niet. Ik weet wel hoe ik dingen moet zeggen, maar niet waarom. Zelfde met het spaans (al leer ik dat nu door mijn opleiding).

    Normaliter wens ik succes, maar je zult begrijpen dat ik het in dit geval achterwege laat.

    *Geen moment een agressieve sfeer gehad. We vonden alleen hun provocatie jammer, want er was ook een madridistas-bar verderop. Daarom was het juichen zo heerlijk.
  7. Ga met vriendin en vrienden kijken zal de enige fucking Madridista zijn... wordt dus gewoon een Barca-bar. Des te mooier als 'wij' winnen natuurlijk.

    Spreek je vloeiend Spaans en/of Catalaans?
  8. Yeppers.
    Zoek jij dan een merengue-bar op of maakt het je niet veel uit?
  9. Zo nu en dan duik ik wel een bar/kroeg in, ja. Zeker met iets speciaals als El Clasico. Maar jij bent dus half-Catalaans?
  10. Vanaf de 9e.
    De wedstrijd kijk ik bij de plaatselijke penya (dorp 30 km van Barcelona, waar mijn vader woont).
    Kijk jij dergelijke wedstrijden ook in kroegen?
Profielboodschappen 81 t/m 90 van 90
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789