Conversatie tussen Chimaera en RaulVilla

4 Profielboodschappen

  1. Ja, eigenlijk moet ik ook niet meer reageren op hem. Ik was ook al een tijdje gestopt maarja. Hij haalt me soms echt het bloed onder me nagels vandaan (als het over jeugdspelers gaat). Morata Portillio 2 noemen, Jesé een halve zool noemen etc.
  2. Ah, bedankt. Hij is niet nodig, de komende 6-7 jaar ook gewoon niet. Maar zo'n talent is te zeldzaam om niet op te pikken.
  3. Denk niet dat Halilovic nog komt. Heb er al sinds november vorig jaar helemaal geen geruchten meer over gehoord. Dinamo wil ook iets van 15 miljoen voor hem hebben, niet normaal voor een 16 jarige. Volgens Marca had Madrid 8 miljoen geboden maar dat was afgeslagen, dat was rond oktober volgens mij.

    Ook misschien beter dat hij niet komt ondanks het een supertalent is. Bij het eerste zal hij niet speel tijd krijgen en voor Castilla is hij nu al te goed.
  4. Allereerst dankjewel voor je compliment. Altijd mooi om te horen van toch wel in mijn ogen de 'beste' Madridista samen met FernandoC.

    Ik spreek inderdaad geen Spaans maar ik heb Google Chrome als web browser en daar zit een automatische vertaal functie in.

    En als ik op school/stage ben gooi ik het artikel altijd gewoon even in de vertaalmachine.

    Probeer wel elk dag wat tijd vrij te maken om Spaans te leren.

    Heb me het altijd af gevraagd, ben jij wel van Spaanse afkomst?
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4