Conversatie tussen Scott en MAGICA

6 Profielboodschappen

  1. Oké, ik ben benieuwd hoor. Erg genoten van Napoli namelijk. De transfer markt gaat natuurlijk nog op gang komen. Die 30 miljoen zal ongetwijfeld goed gebruikt worden. Hopelijk gaan er verder geen bepalende spelers weg!
  2. Is ook nog niets bekend over nieuwe transfers alleen ons grote talent Insigne komt naar een uitleen beurt terug.
    Hoop natuurlijk wel dat het grootste gedeelte van de 30 miljoen wordt gebruikt voor versterkingen en dan het liefst voor een paar goede verdedigers.
  3. Ja prima, thanks! Ah dat van Cavani is jammer...!!! Lavezzi verkocht las ik he? Jammer, maar wel voor aardig wat knakken... 30miljoen pfoeh... Komen er nog wat leuke Zuid Amerikaanse talenten over naar Napels? Of andere spelers? Ik heb verder niks over nieuwe spelers voor Napoli gelezen namelijk!
  4. Hey Scott idd een tijd geleden alles goed?
    Was idd wel weer een geweldig seizoen voor Napoli en ben benieuwd wat er deze transferperiode nog gaat gebeuren.
    Zie al weer uit naar het komend seizoen al zal dat de eerste wedstrijden zijn zonder Cavani die mee doet bij de OS.
  5. Hey Magica tijd geleden, hoe is het (hier?)

    Heb genoten van Napoli dit seizoen ouwe..!!! Aankomend seizoen ga ik ze nog wat intensiever volgen, als ik de tijd heb!
  6. Beste wensen nog van deze kant vriend!!
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6