Conversatie tussen King_Eric en Harvey

61 Profielboodschappen

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ok, merci voor de tip. Ik heb momenteel ťťn van Van Gils en Boss. Zeker die laatste heb ik eigenlijk teveel betaald. Al helemaal rekening houdende met hoe zelden ik een pak draag. Een goeie budget optie is dan welkom, als ik nog eens een ander kleur wil.
  2. Aah, het was meer dat Armani nooit de nieuwe Suitsupply zou worden, want dat zou een enorm groot compliment voor ze zijn. Armani is idd confectie troep, Suitsupply verkoopt budget pakket van hele degelijke kwaliteit met een vrij vlotte stijl. De constructie van de pakken is serieus stukken beter dan die van alle modehuizen, hun premium segment is al helemaal een geweldige kwaliteit voor wat je betaalt.

Mocht je ooit een nieuw pak nodig hebben, doe je zelf een lol en ga naar SuitSupply (zitten in Brussel), in het instap segment echt verreweg het beste en eigenlijk enige degelijke optie. Anders moet je al bijna dubbel gaan betalen om er fatsoenlijk bij te lopen (of voor lul te lopen in een Armani).
  3. Ik ken Suitsupply eigenlijk niet. Nooit iets van gedragen. Was dus geen dis naar hen toe

Maar Armani is tegenwoordig gewoon overpriced confectie waar iedereen mee lijkt rond te lopen. Idem ditto voor Louis Vuitton, Prada, etc.
  4. Ik denk dat het grammaticaal wel juist moet zijn. In ieder geval iets dat ik vaak gebruik, en met mij veel andere Vlamingen
  5. En ik vind die eenheidsworst in Nederland dan weer vaak niks

De meeste kustgemeenten in BelgiŽ (ook Knokke) zijn inderdaad wel triest wat betreft de bebouwing aan het strand of aan de dijk zelf, dat klopt. Alles is volgebouwd, vaak met lelijke en hoge flatgebouwen uit de jaren 60, 70 en 80.
  6. Ook wel lekker toch, strikte bouwvoorschriften in BelgiŽ, ziet er vaak niet uit als die er niet zijn

Kende Knokke al wel, maar dacht dat het gewoon een wat rijkere strandplaats was, die niet heel bijzonder is. Vind die appartementen aan het strand er zo troosteloos uitzien, eigenlijk best lelijk van wat ik zo gezien heb ervan. Luchtfoto wel gaaf.
  7. Ja, absoluut. Je betaalt daar geen gemeentebelasting (die gebaseerd is op inkomen). Heel veel vermogend volk heeft daar dus z'n officieel verblijfadres. En mettertijd is het de rijkste gemeente van BelgiŽ geworden. Vooral de Oostkant van de gemeente, ook wel Knokke-Zoute (op zijn Frans uitgesproken uiteraard) genoemd. Daar heb je grote brede lanen vol prachtige villa's, allemaal in dezelfde kenmerkende stijl voor Knokke. Volgens mij zijn de bouwvoorschriften vrij strikt als ik het allemaal bekijk. En al die villa-straten zijn ook allemaal rond de golf course gebouwd daar. Beetje een apart zicht uit de lucht.

Vandaar ook de vele golfkarretjes daar. De originele gebruikers zijn mensen die effectief hun eigen golfkarretje hadden om de sport te beoefenen en rechtstreeks van hun eigendom op de golfcourt konden.

https://www.tijd.be/nieuws/archief/m...d/9534419.html

Je hebt nog het 'oude' centrum van Knokke, maar de oorspronkelijke bewoners van de gemeente worden eigenlijk allemaal weggedreven door de geschifte grondprijzen, die de duurste zijn van het hele land.
  8. Haha het Monaco van BelgiŽ? Wellicht volgend jaar maar eens aandoen, ben echt al jaren naar Brugge aan het gaan, ik heb alleen een rare hersenkronkel dat wanneer ik voor hetzelfde geld ook gewoon wat verder weg kan gaan, ik dat liever doe omdat alles dichtbij als te gewoontjes voelt.
  9. Ik heb in de 15 minuten die ik door Knokke reed 4 golfkarren gefotografeerd

Het is ook pas recent dat ze een nummerplaat moeten hebben, wegens teveel illegaal geparkeer en andere overtredingen vroeger. Er zijn nu zelfs verhuurbedrijven voor die dingen op de hype gesprongen de laatste jaren.
  10. Haha mooi die golfkar.

Ja Knokke lijkt me wel geinig, mooi te combineren met Brugge ook. Gisteren pas geboekt veel was vol of duur, dus zit wat uit de weg (uurtje van Sluis, 1,5 van Brugge). Wss gewoon strand en wat rondwandelen wss.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 61
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste