Conversatie tussen Thom Yorke en chuchu

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Damn straight
  2. Haha, ik ben er helaas nog nooit geweest. Staat op de planning. M'n vriendin heeft tot haar 18e in Bucaramanga gewoond, maar ik heb haar ontmoet in Spanje, waar ze al jaren woont (nu met mij dus).

    Er schijnen overigens een heleboel mooie vrouwen te wonen... Succes
  3. Lol meen je niet
    Dus de vrouwen vind je daar wel mooi (A) Hoe ben jij daar eigenlijk terecht gekomen?
  4. Jup... Ze maken het je niet makkelijk.

    Lees dit maar eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanvoegende_wijs

    Ik zou je er echter in het begin niet op concentreren. Komt goed.
  5. Ah ik snap nu pas wat je bedoelt man. Ik had inderdaad Que estudias tu mucho gezegd haha.

    Die hele subjuntivo - die dan dus de -es oplevert - is voor mij compleet onbekend. Maar dat is dan eensoort verondertellende tijd ofzo?
  6. En de subjuntivo die erin zit, is ook lastig in het begin. Maar... komt goeeeeddd.
  7. Gracias^2.

    Dat weglaten van die persoonlijke voornaamwoorden vind ik nog wel verwarrend, die prop ik er zelf nog wel regelmatig in, ik zou dan Que estudies tu mucho, gezegd hebben. Maar goed, dat gaat wel over.
  8. Aight. Zal 'm onthouden.
  9. AIght, nouja als je er nog eens werk van wilt maken: ik heb het via AIESEC geregeld. Gaat tot op heden wel fijn.
  10. Mja klopt. Ik woon nu al anderhalf jaar niet meer thuis, maar zoiets als wat jij gaat doen heb ik nooit gedaan hoor. Cool man. Zou ik ook graag eens willen doen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste