Conversatie tussen Thomas83 en DMF

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. De plugin voor meerdere werelden op 1 server schijnt weinig vereisten te hebben, dus moet het morgen wel draaiende kunnen krijgen denk ik.
  2. Dit is ingesproken door dat NPC kind, kan niet missen. Ben benieuwd naar de mod, verwacht 'm morgen klokslag tienen paraat.
  3. Goede tutorial, hahahah
  4. Weinig mis met een goede vrijdagavondsessie. Wellicht heb ik dan wel een nieuwe modje geinstalleerd of zo. Zag er al eentje waarin je kunt trouwen.
  5. Ik deins nergens voor terug en kan altijd teruggrijpen op mijn ervaring. En dan wordt het vrijdag, dan kan ik wel denk ik.
  6. Er kunnen in de tussentijd wel... ongelukjes gebeuren... Morgen en overmorgen kan ik niet waarschijnlijk.
  7. Ander keertje weer voor mij, ben er zo vandoor. Zal morgen even kijken of ik nog kom, afhankelijk van hoe laat we thuis zijn uit Rotterdam.
  8. Ik craft graag. Die gastjes hebben de laatste dagen nog wel een keer of drie per dag proberen in te loggen, haha. Eentje riep zelfs "stop" na een paar kicks, terwijl er helemaal niemand was.
  9. We kunnen heus nog wel de eerste poulefase afwerken. Ik wil de Roemenen
  10. Dokis is al met de staart tussen de benen afgedropen. De d-pad is bij dit spel eigenlijk een must door het isometrisch perspectief en de 8 richtingen die erg belangrijk zijn.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste