Conversatie tussen Thomas83 en griekimon

19 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Te laat inderdaad. Heb er een LW'tje van gemaakt. Maar Anko heeft zich al opgeworpen als testpersoon. Helaas hebben we de boel nog niet in de praat gekregen. Marco kon wel op zijn eigen server inloggen. Heeft alleen water gezien, haha.
  2. Ai. Andere keer!
  3. We hebben je nodig! Ik probeer Marco aan het craften te krijgen en gelijk als host ook. Hij heeft op mijn account ingelogd en de boel gedownload, maar als hij straks de server online gooit moet iemand inloggen om te kunnen testen. Ik kan immers nu niet inloggen omdat hij mijn account gebruikt. Mooie taak voor jou.
  4. In de toekomst zal de aanbieding nog beter. Nu ook weer beste aanbiedingen op Steam. Maar nog niks wat ik absoluut wil hebben.
  5. Maar het is een aanbieding. Het verloopt!
  6. Begin ik niet aan. Los van de vraag of mijn PC het wel trekt spreekt het me allemaal niet zo aan dat ik er in wil stappen. Heb nog genoeg liggen ook en wellicht komt er nog een andere aanbieding op Steam voorbij waar ik wel meteen op wil happen. Wil mijn Steam-account niet overdreven vol laten lopen.
  7. Klopt. De DDE is wel interessant, soundtrack, artbook en documentary. Game ken ik al door en door, haha. Voor jou natuurlijk een prachtige mogelijkheid om in de schitterende wereld van Mass Effect te stappen.
  8. Je geliefde Mass Effects zijn op Steam in de aanbieding zie ik. 3,75 voor het origineel, 4,99 voor deel 2, 7,49 voor de Digital Deluxe Edition. Maar je zult ze wel alleen op de Xbox spelen
  9. Op zondagen zal het lastig worden, zaterdagavond kan ik vaak nog wel, dus we moeten denk ik vooral daar op mikken. Trouwens, check de trailer van dit spel, prachtig:

    http://www.youtube.com/watch?v=G7Z5A6CVCME
  10. Voor mij is het weekend juist vele malen makkelijker, haha. Maar volgende week is vakantie, dus misschien dan.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 19
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste