Conversatie tussen El_Buitre en chuchu

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja, sowieso! Well said.
  2. Nee dat zat er niet meer in, helaas. Mede door de verlenging. Maar beter een feestje missen omdat je moet vliegen dan een feestje missen omdat er geen feestje is.
  3. Whaha nice. Nah ondanks dat er wellicht weinig over te zeggen viel klinkt het toch als een heel toffe beleving man. Ben daar ook wel een beetje jaloers op eerlijk gezegd Ik die kroeg waar ik zat was ik de enige met een voorkeur voor Real, op een Colombiaan achter mij. Maar die kon ik amper verstaan.

    Maar jullie zijn die ochtend ofzo terug gegaan en hebben de spelers niet meer onthaald, of juist wel?
  4. Theon was de baas van Winterfell. Wie kan dat nou zeggen?

    En een verslagje over Madrid, tja, zo veel valt er ook weer niet te zeggen. We hebben gewoon de hele dag gezopen en wat gefeest met rare Madrilenen. Vanaf de 0-1 tot aan de 1-1 was het een kutsfeertje, stil, niet veel aan en vooral denkend aan hoe ik Casillas moest gaan verdedigen na die fout. Maar als Ramos dan die bal erin kopt is het gewoon feest. Nog nooit zo'n ontlading meegemaakt. Niet bij de 4-1 tegen Frankrijk in 2008, niet bij de 2-1 tegen Brazilië in 2010 en ook niet bij een kampioenschap van Real Madrid. En dan was dit slechts de gelijkmaker. Ik had bij de 2-1 van Bale het idee dat de wereld verging. Alles vloog door de lucht en iedereen vloog over elkaar heen. Ik wist tot de avond erna niet meer wie gescoord had. Daarna alleen nog maar gefeest en zo zat als een toeter het vliegtuig in.
  5. Haha aight aight... fair enough
  6. Nouja je hebt het over flink stevigere straffen. Maar in de NHL staat er in principe dus geen straf op. Ja je moet er vijf minuten uit, maar degene waar je mee knokt ook. Bovendien wil je na een potje vechten toch niet direct verder hockeyen, dat is veel te vermoeiend. Dus verduidelijkte ik het slechts. Althans, dat probeerde ik.
  7. Iedere speelweek stuur je een nieuw team in inderdaad. Dit hoeft niet na de EL, dat mag ook op maandag of dinsdag al, bijvoorbeeld. Als je een team vergeet in te sturen dan speelt je vaste basiself zoals die in de OP staat.
  8. Maar het is dus vooral de bedoeling dat je gewoon iedere week een team in stuurt. Lukt dat niet omdat je het vergeet of omdat je op vakantie bent o.i.d., dan spelen dus je vaste elf spelers.
  9. Uiteraard
  10. Tweemaal zelfs, je hoeft op niemand te wachten en kunt gewoon beginnen met ronde 14.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste