Conversatie tussen Radicofani en Laird

31 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Thanx, nee was ze al maar altijd goed onder controle en ook nooit een belemmering geweest voor wat dan ook. En als er iets mee was, was ie eerder te hoog. Maa door de chemo was ie nu kritiek laag. Vanmiddag woorden noodinjecties geleverd die ik dan zelf toe kan dienen mocht ze weer eens in die toestand geraken. Maar dat gaan we voorkomen natuurlijk.
  2. Bedankt, ik geloof er niet in maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  3. Onvoorstelbaar toch ? Wie denkt ze dat ze is. Typisch gevalletje van omhooggevallen en jezelf net iets te belangrijk vinden.
  4. Zeker, had gehoopt dat het duidelijk was dat mn sneer naar die gek was. Ik regel t wel ff.
  5. Dank je kerel. Jammer dat jullie de winnende niet konden maken. Maar doorgaan zit er echt wel in.
  6. Schitterende haha, die waarschuwing ook. " zware verminking. " Thanx
  7. Dank je. Dat kan ik waarderen. Ik heb me maar even stil gehouden, was een goed weekend wat dat betreft. Twente verrast zelfs mij want een week of wat geleden was ik nog niet zo positief. Het ziet er naar uit dat het vroeg starten in Europa wel zijn vruchten afwerpt. De vele wedstrijden komen het team builden wel ten goede.
  8. Voor jou heb ik wel n felicitatie over want ik heb natuurlijk helemaal niks tegen FC Twente.
  9. Mag altijd als je wil hoor maar in principe is het toch hetzelfde als wat ze in Amerika hebben ? Criminal justice en civil ?
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 31
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste