Conversatie tussen Pazza-Inter en *NERAZZURRI*

8 Profielboodschappen

  1. Geloof ik graag
  2. Als je vanuit Leiden moet komen is Den Bosch iets beter benaderbaar. Maastricht zijn een stel vrienden van me al een paar keer geweest en ik hoor alleen maar mooie verhalen.
  3. Mwah, Arsenal is vorig seizoen gewoon nog 4e geworden in de Premier League en speelt elk seizoen Champions League. Weten ondanks hun beleid met niks uit te geven elk seizoen toch weer bovenin mee te draaien. Kampioen worden ze er niet mee, maar knap is het wel. Afgelopen seizoen hadden ze gewoon echt een matige selectie. En sowieso vind ik dat veel clubs een voorbeeld kunnen nemen aan het beleid van Arsenal en Bayern. Verschil is dat Bayern wel grote aankopen durft te doen zo nu en dan. Wat dat betreft snap ik Wenger ook niet helemaal en was deze transferperiode natuurlijk wel heel erg.

    En 10 jaar geleden was Arsenal ook geweldig met uberbaas Henry. En Bergkamp.
  4. Waarom niet?

    Arsenal is een constante bron van vermaak. Anderen mogen weer over Inter lachen. Wij hebben zes jaar gedomineerd onlangs en zitten nu in een kutfase dankzij FFP en matig beleid. Arsenal is al 10 jaar schatrijk en zwaar kansloos
  5. Oh zo. 't Was me even onduidelijk, maar ik kan je dus gewoon m'n gelijk geven!
  6. Ja, uiteraard. Ik reageerde op jouw bericht en jij haalde de paus aan.
  7. Ik hou er niet van als spelers van mijn club zichzelf voor lul zetten. Inter kent een dramatisch seizoen, Milan staat boven ons, de kans is zeer groot dat we zelf geen titel gaan winnen en totdat je dat wel of niet gedaan hebt moet je sowieso je mond houden als Kuz zijnde. Bescheidenheid siert de mens.
  8. Weet ik, maar om Momus kan ik nog wel lachen
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8