Conversatie tussen JoelReal en Bonevacia

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ondanks dat die natuurlijk immens populair is, blijft hij ondergewaardeerd bij het echte grote publiek vind ik. Wel heel fijn, het wordt nooit echt mainstream wat hij maakt.
  2. Thanks!
  3. Gohh, deed ik extra Zó dom ben ik ook weer niet, of schat je me zo laag in?
  4. Thanks!
  5. Hahaha ik kan er vanalles bij bedenken Maar ik vroeg het aan jou!
  6. Haha, tjaaa...waar dacht jij aan dan?
  7. Dat je vaker mensen zit te trollen, of haal ik jou nu écht door de war met Zeus? Ik weet dat die dat ook doet, maar ik kijk vaak iets te snel en dan onthoud ik alleen de avatar. En ik weet dat jullie beide van Madrid zijn en zo'n avatar hebben, dusja
  8. Meh, niet zo'n fan van Lil Wayne Nee, was hem vergeten. Heb ik wel vaker als ik meerdere artiesten moet noemen, dan vergeet ik er nog wel eens eentje. Of de volgorde is anders, zoals jij zei bij Y U Mad van Birdman, waar ik Nicky Minaj voorop had gezet
  9. Ik heb ook nooit echt de goede kunnen vinden, tot deze site. Ik dacht dat dit de originele was. Je hoort in het begin wel een vrouw iets zeggen van DJ nogwat, maar voor de rest lijkt hij me best wel clean. En dat nummer van Frank Ocean is inderdaad net zo lekker! Zag hem eerder al eens in een Youtubecomment langskomen
  10. Was het de goede die je bedoelde?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste