Conversatie tussen Pizzakoerier en Peerk

7 Profielboodschappen

  1. Haha. Dat is precies de andere, maar positief belichte kant. Ook daar kan ik me wel in vinden ja.
  2. Nou, daar kijk ik dan wel anders tegenaan. Ben het met je eens dat het niet heel uitgesproken is (gewoon mainstream is), maar vind de vergelijking met een pakje Knorr tomatensaus niet opgaan. Ik zie het eerder als een 'ik hou van Italiaans,' zonder de specificeren wat dan. Het is zo globaal, dat je betwijfelt of die jongen eigenlijk veel ervaring heeft met Italiaans eten.
    Maar fijnste aan RHCP is dat je het zorgeloos op kunt zetten, er zijn zoveel nummers en bijna elke is wel prima. Dat maakt de band in mijn ogen ook zo fijn. Constant hoog niveau zonder (te) gekke uitschieters.
  3. Haha,

    Ik luister het ook weleens hoor.. Ik zet het dan ook zelf op. Californication zit zeker in mijn top 50 favoriete nummers.'t Is gewoon.. écht uitgesproken is 't niet. Alsof je tomatensaus met een Knorrpakket maakt. Het doet je denken aan tomatensaus, maar of het het ook echt is...
  4. I know, I know, mijn vrienden zeggen exact hetzelfde. Ik haal 'm nog wel, maar zoals gezegd in dat topic zit ik momenteel krap bij kas haha.
  5. (L)
  6. (k)
  7. Ik zou jezelf gelukkig prijzen met een brein vol met zulke grootheden.
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7