Conversatie tussen Pazza-Inter en J-Roc

6 Profielboodschappen

  1. Thanks man! Ga inderdaad mijn best doen op die open dagen.
  2. Spreek eens een docent aan op de open dag daar. Laat hem goed weten dat je erg gemotiveerd bent en wie weet. Wageningen is echt een unieke kans. En wie weet kan ik je dan tegen die tijd helpen met het vinden van een kamer. Want dat is nog het grootste gezeik, tenzij je al vlakbij woont.
  3. Environmental Sciences, maar ben nog niet op open dagen ofzo geweest. Ja ik heb nooit echt contact gehad met docenten en nooit een stage gedaan. Zal na een open dag wel meer weten hoe het zit met het grijze gebied.
  4. Hmmm, lastig. Ze zeiden tegen mij, op de open dag: "als je in grijs gebied zit (onder de 70% en alle andere regels), dan kan je het proberen met een goede brief en aanbeveling".

    Deze opleiding was echt een stuk soepeler dan een andere die ik had bekeken. Bij food & safety (uit mijn hoofd), maakten ze gelijk duidelijk dat aanmelden met een te lage gpa etc niet veel zal opleveren.

    Welke studie wil je doen? En is er echt geen kans op een aanbevelingsbrief? Geen oud docent met een masterdiploma of een oude stagebegeleider van een goed bedrijf?
  5. Ja klopt, zit zelf ook te kijken om in februari een master in Wageningen te gaan doen. En volgens mij heb ik ook een te laag GPA maar snap ook niet zo goed wat ze bedoelen met 70%. Heb helaas ook weinig kans op een aanbevelingsbrief...
  6. Jij vroeg toch naar mijn GPA? Kan reputatie niet meer vinden, wss kijk ik verkeerd.

    Enniewee, mijn GPA was lager dan 70%, dat weet ik wel. Had een goede motivatiebrief en een aanbevelingsbrief van een docent. Denk dat die twee het meeste invloed hebben gehad op hun beslissing.

    Vanwaar de vraag?
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6