Conversatie tussen DonK en King_Eric

65 Profielboodschappen

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
  1. Oh ja, die zijn ook wel obvious. Gisteren zelf nog bruschetta's gemaakt
  2. Hehe, ja. Al een paar keer. Maar een snelle google leerde me al dat het een vrij gangbare uitdrukking is (toch in het Engels)...
  3. Zeker niet. Jij hebt die uitspraak ook gedaan begrijp ik? :-)
  4. Begin anders eerst eens met EU3. Eigenlijk vrijwel dezelfde game. De mechanismen zijn hier en daar wel wat veranderd (soms verbeterd, soms verslechterd imo) maar echt een compleet andere game is het niet geworden. Hij is voor 15 euro op Steam te krijgen.

    Er zijn ook een hele hoop mods. Sommige met kleine ingrepen (zoals bijvoorbeeld tot in de oneindigheid verder kunnen spelen), maar ook vrij ingrijpende, zoals de 'Winter is Coming' mod, die de hele boel vertaalt naar het GoT universum.
  5. Ik heb een nette laptop, maar ook weer geen 'zware'. Zal nog wel eens een moeilijk verhaal kunnen worden vrees ik...
  6. Mja, ik zou het niet durven zeggen. Hangt van de kracht van je laptop af toch. Het ziet er misschien niet zo uit, maar ik merk dat die game je computer toch op de proef stelt. Grafisch zal het allemaal wel meevallen, maar je hebt toch wel wat rekenkracht nodig merk ik. Ik heb een gloednieuwe en vrij zware gaming pc nu en alles draait supervlot, maar op het moment dat je een mega-oorlog lopen hebt met heel wat landen en legers, dan duren de maandelijke updates toch wel een secondje of twee langer dan normaal. Dat merk ik wel amper, maar ik weet niet hoe dat zich dan bij minder krachtige computers vertaalt.
  7. Nou, welkom terug in de groep van de blauwe mannen. Bevalt mij alleszins ( ) goed.
  8. Ja, het werd nu toch tijd. Vanaf zorgeloos reageren op VZF
    Zelf mijn status veranderd zonet en dat werkt blijkbaar goed, ik ben alle rechten automatisch kwijt.
  9. Haha, lachen om je eigen grappen is misschien not done, maar bij deze kon ik het toch niet laten
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 65
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste