Conversatie tussen David89 en LFCMokum

10 Profielboodschappen

  1. Het was een knock-out wedstrijd en het scheelde maar een goal. Of het chief is of niet laat ik in het midden, het doet iig niet onder voor de opportunistische onzinnige opmerking waar ik op reageerde.
  2. Thanks
  3. Geen idee, maar als je dit afkeurt moet er toch iemand een schop onder z'n kont hebben ;p
  4. Haha. Nu is het gewoon complete willekeur?
  5. Het moet niet vermakelijk zijn volgens het originele concept. Helaas is dat concept dood.
  6. Bedankt voor de feedback man. Tsja, ik heb de andere columns over Ajax ook bekeken, en zóveel soeps was dat ook weer niet dus het is inderdaad een raadsel waarom ze het hebben afgewezen. Misschien dat het te analytisch is en te feitelijk? Te weinig vermakelijk om te lezen? Dat is het enige wat ik me kan voorstellen, maar ik geloof dat ze alleen een vorm-toets uitvoeren en dus niet inhoudelijk kijken. Kan ook geen contact met ze krijgen, dan houdt het op.
  7. Ik heb er een blik op geworpen en het is op zich gewoon een goed stuk. Het is duidelijk, op het enkele taalfoutje hier en daar na prima in orde en bevat geen clichéinformatie, het is gewoon een analyse die niet zou misstaan in pakweg VI of NUSport. Als het nou zo zou zijn dat de redactie van Voetbalzone kon kiezen uit eindeloos veel stukken over dit onderwerp die stuk voor stuk briljant waren, zouden ze een reden hebben om je stuk af te houden, maar dat is nu ook niet het geval. Kortom, ik snap niet dat het niet geplaatst is en ken twee weblogs die heel blij zouden zijn met een dergelijk stuk. Het is te goed om gewoon op een USB-stick te pleuren en verder te laten liggen.
  8. Heb hem gestuurd, aantal woorden is iets over de 900. Dat kan het dus ook niet zijn. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er mis mee is.
  9. Jawel, stuur hem maar via een privébericht. Ik vind het trouwens wel erg dat VZ in een tijd waarin er nauwelijks clubexperts zijn nog zonder enige vorm van toelichting verwijdert. In ieder geval, ik ben benieuwd
  10. Jij bent toch een redelijk ervaren clubexpert? Ik probeer mijn column in te dienen maar hij wordt telkens verwijderd. Het is voor VZ blijkbaar teveel gevraagd om even een reden aan te geven. Misschien dat jij er naar kan kijken ofzo?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10